Voor slechts 60,00 euro (exc. verzenden) stuur ik je de complete doos op! Positiekleding 16 broeken, 2 rokjes, 1 steunband Anita, 10 buikbanden, 3 truitjes lange mouw, 4 truitjes ¾ mouw, 4 truitjes korte mouw, 6 truitjes mouwloos, 1 vestje met mouwen, 1 mouwloos vestje met bontje, 1 tuniekje doorschijnend, 2 badpakken. Broeken lang: 3x zwart (2xM 1x XL o.a. Invorm en Miss Etam) 2x lichtblauw (M o.a. V&D) 3x jeans (M, Prenatal, H&M, Noppies) 1x bruin (M H&M) 1x beige (M Invorm) 1x wit (L C&A) Broeken ¾: 2x wit (S en M o.a. Noppies) 1x lichtblauw Broeken kort: 1x jeans 1x wit (erg mooie van Mamalicious) Buikbanden: Effen buikbanden en met design Truitjes: Roze, rood, bruin, groen, blauw, design .echt van alles wat! Vestjes: 1x zwart vestje (Invorm) 1x bruin mouwloos vestje met bondje 1x doorschijnend tuniekje Rokjes: Een zwart/grijs rokje (met hele kleine blokjes) en een rokje met natuurtinten. Badpakken: 1x Invorm M (rood) 1x Invorm M (roze met wit (verstelbare touwtjes in de nek, past dus eigenlijk altijd). Mijn eigen maat is doorgaands M / 38 Dit paste mij dus allemaal. Al staat er de ene keer S en de andere keer XL. Er zijn dingen bij die echt zo goed als nieuw zijn en er zijn uiteraard dingen bij die gedragen zijn. Niks is stuk of heeft echt vlekken!! Doe een goed bod en de hele (grote) doos is voor jou! Versturen wordt kostbaar vrees ik. We wonen in de provincie Groningen! 10 - 30 kg 12,95 Ik heb er ook nog een wit zomerjasje bij gedaan. Dit is geen officiele positiekleding maar dit jasje heb ik groot gekocht voor de zwangerschap. Alleen bij mijn oudste aangehad, dus maar heel kort. Richtprijs: 60,00 We gaan verhuizen en ik wil er nu gewoon vanaf en maak er liever iemand blij mee voor een kleine vergoeding
kost idd niks!!! leuk pakket hoor!! (ben alleen (nog?) niet zwanger en pas dan wrs niet in maat 38, oops)
Ik wil wel echt even benadrukken dat het bijna gratis is voor een complete set positiekleding! Ik was voor één lange broek van Mamalicious bijvoorbeeld al 79,95 kwijt. En echt, als ik nu geweten had (me gerealiseerd had) hoe kort je het eigenlijk maar draagt (hooguit een week of 20) had ik ook een pakket overgenomen. Ik moest zo nodig alles nieuw hebben...