Mijn eerste reactie: de naam is inderdaad bedacht. Mijn keus zou het niet zijn, maar ik vind het ook geen vreselijke naam.
Haha, wat een verschillende meningen. Bedankt allemaal! Je zegt inderdaad "Ksem". Heeft niets te maken met Sem, wij wilden graag een stoere naam met 3 letters, passend bij Jax. De X erin vinden wij juist erg leuk. Alleen maar leuk dat niet iedereen dezelfde namen mooi vind, anders hadden we alleen maar Sem's of Xem's of Sofie's..
Zo is het ook. Is ook mijn smaak niet, maar icm met jax vind ik het leuk staan. Gewoon doen als het voor jullie DE naam is.
Ik ken een Xem en blijf het een aparte naam vinden. Het bekt ook niet lekker door die X aan het begin. Maar als jullie het mooi vinden lekker doen!
Als de naam al voor jullie vast staat dan zou ik het gewoon doen, ik zou mijn namen zelf nooit op het forum gooien om naar meningen te vragen omdat ik daar alleen maar onzeker van zou worden hihi. Ik vind het ook niet zo'n mooie naam, een beetje wat er al gezegd is: Sem is niet origineel of vernieuwend meer dus dan maar Xem. Overigens vind ik Sem ook niet zo'n mooie naam. Maar goed, smaken verschillen inderdaad en als het voor jullie dé naam is zou ik je door meningen niet van de wijs laten brengen!
Nee ik vind het verschrikkelijk. Zo van we willen hip zijn dus doen we lekker een x ipv den S aan het begin. Ik vind het niet mooi staan en het bekt niet lekker. Daarnaast zullen mensen het vaak verkeerd schrijven wat irritant is voor het kind!