Moest ook meteen aan de wasverzachter denken. Julian vind ik wel heel leuk! Stond bij ons heel hoog op het lijstje mijn vorige zwangerschap.
Julian,heel goede keus Mijn zoontje heet ook zo hihi. Mag ik vragen hoe je dochters heten? Misschien inspiratie voor mij hihi
Xilan Naam vind ik stoer, maar wel verwarrend met X. Zou inderdaad Ksilan denken. Vind dan met uitspraak van jullie Silan beter. Zelf vind ik Kilan leuk! Zie nu ook dat Julian optie is, ja dat is leuke naam. Wel populair. Zou zeggen of Julian anders als je wat origineler wil dan Kilan of Kilian.
Lov! Ik ga je heeeeel streng toespreken < strenge toon aan> Je hormonen spreken Julian is een prachtige naam. En Milan ook. Feit dat je neefje dat als tweede naam heeft gekregen ( alleen op papier dus!) mag je er niet van weerhouden om je zoon Milan te noemen. Julian of Milan, het zijn echt mooie namen en blijkbaar passen ze heel erg goed bij jullie. Je komt er telkens weer op terug. Elke "nieuwe" naam - Xilian, Xilan, Zilan, Silan - wordt 'm niet voor je, ik geef het je op een papiertje! <strenge toon uit> Spannend, over 2 weken dus de KS.... en dan ligt Julian heerlijk in je armen!