auto vakantie wat meenemen

Discussion in 'Vakantie en vrije tijd' started by tweety, Aug 14, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. tweety

tweety VIP lid

Oct 2, 2005
    10,054
    0
    36
    dordrecht
    we gaan 3 september naar spanje toe met de auto naar spanje toen met 2 kids. nu dacht ik om niet al teveel mee te gaan nemen aangezien je daar ook bijna alles kan kopen. we gaan naar castell montgri iemand ervaring met deze camping. iemand nog tips waar wel en niet te stoppen onderweg naar spanje. we willen snachts gaan rijden vertrekken rond een uurtje of 8 savonds.

2. Sisa

Sisa VIP lid

Jun 13, 2008
    5,552
    1
    0
    Camping ken ik niet, maar je kunt in Spanje bijna alles wel kopen, van babyvoeding tot pampers enz. Alleen andere smaakjes in de potjes en minder keuze meestal. Toen ons kindje zo klein was nam ik de potjesvoeding en het melkpoeder van hier mee, de rest kocht ik daar.
    Stoppen 's nachts echt alleen bij de grote tankstations die verlicht zijn, NOOIT op een onbewaakte parkeerplaats want dat is levensgevaarlijk helaas in met name Frankrijk.

3. Linda86

Linda86 VIP lid

Even offtopic: wij gaan 3 september ook naar Spanje, we zitten op de camping tegenover jullie ;). Die camping waar jullie zitten is volgens mij ook erg leuk, maar mijn vriend wilde per se iets kleinschaligs. Castell Montgri is vrij groot met heel vergen/heuvels en meerdere zwembaden. Het ziet er altijd wel erg leuk en netjes uit. We gaan voor de derde keer, dus kennen 't al een beetje daar. Mijn vriend kwam er vroeger ook elk jaar met zijn ouders.

Wij rijden ook 's nachts, maar ik weet eigenlijk niet zo goed waar je kan stoppen. Wij stoppen alleen om te tanken en te plassen.

Nja, hier heb je niet zo veel aan ;). Anyway: hele fijne vakantie!

4. lunanoa1

lunanoa1 Actief lid

Oct 11, 2009
    213
    0
    0
    NULL
    NULL
    Idd kun je alles overal kopen, maar ik zou even rekening houden met hoe laat je denkt aan te komen en wanneer. Misschien zijn winkels dicht. Dus misschien alleen eten voor de 1e dag. Maar sowieso schoonmaakspul, zodat je meteen het huisje kunt poetsen. Tenzij je je eigen tent/caravan meeneemt natuurlijk...

Share This Page