Wie heeft de twee vergeleken, en wat is de betere? Bij de oudste altijd Kruidvat luiers gebruikt zonder problemen, echter krijgt de jongste flinke rode schuurplekjes op zijn bovenbeentjes. Heb nu wat kortingsbonnen voor de Pampers, wil ze graag eens uitproberen. Wat zijn jullie ervaringen? Welke is de zachtere van de twee? Het gaat om maat 4.
Ik heb alleen ervaring met maat 3. Ik geb het idee dat de dry heel iets kleiner valt dan de active. En ik heb hier daarnaast een erg beweeglijk meisje, de active blijven daardoor wat beter zitten, die rekt wat meer mee en is daardoor wat 'zachter' langs haar benen. De meningen verschillen nogal hierin, maar bij ons bevallen de active beter. Ik weet niet wat voor soort kortingsbonnen je hebt, maar kun he niet van beide een pak proberen?
Pampers Active Fit, de droogste en best passende luier Simply Dry, Pampers droogheid voor een klein prijsje Pampers Baby Dry luiers wij gaan altijd voor de baby dry.... passen het best om zijn smalle benen en billen
Dan ga ik toch maar voor de Active Fit. Thanks! Zoontje is nu 10 maanden en beweegt erg veel... alleen arm kind heeft op de bovenbeentjes links en rechts echt schrale plekken door die luiers, hoop dat Pampers dit kunnen veranderen.
Hier ook fan van active fit!! Heb nu met mijn domme kop baby dry gekocht, 2 dozen en bevalt me niks! Vind ze veel te strak en veel minder goed passen dan de active fit . Als ze maar snel op zijn !
Wij hebben baby dry voor overdag en active voor de nacht. Om het een beetje voor ons budget aangenaam te houden. De baby dry red het hier geen hele nacht namelijk
Tot nu toe altijd baby dry gebruikt. Nog nooit rode billen gezien en nachten van 14 uur zijn hier geen uitzondering. Wel een overvolle luier dan maar lekt niet door.
Hier baby dry, active fit past wat minder goed. Maar geen enorm verschil. Trouwens weinig doorlekken, hooguit van een flinke poepluier
Ik gebruik nu weer Active fit maar dan wel de 4+ variant omdat mijn zoontje erg snel doorlekte met de gewone 4 maat. Simply dry heb ik nooit geprobeerd omdat ik bang ben dat kinderen daarin ook snel doorlekken.
Wij hebben beiden gebruikt maar onze dochter lekte juist langs de Active Fit. Babydry bevalt ons beter, ik heb het idee dat de luiers niet zo stijf zijn dan de Active Fit en dat ze haar beter passen. Ze heeft nog geen enkele keer gelekt (ondanks dat ze ontzettend beweeglijk is) en we gebruiken ze al enkele maanden. Ook heb ik het idee dat de Active Fit-luiers vaker "stinken" bij urine, ik vind het een vreemd luchtje. Wel merk ik dat de Babydry-luiers dikker aanvoelen als dochter geplast heeft t.o.v. Active Fit. Ik denk dat het vooral een kwestie van proberen is.
Simply dry zijn de oranje pakken toch? Wat een rot luiers, lekte door. Baby dry vind ik wel fijn. Overdag heeft hij etos. Nacht baby dry
Hier ook een hyperactief ventje maar baby dry is ook dan Gewoon prima. Vind zelf de baby dry fijner omdat mijn vent lang en dun is en deze luiers goed vallen voor dit figuur
Ik verkies active fit, maar ze zijn hier helaas wel een vierde duurder (per pamper) vgl met baby dry. Om die reden recent overgestapt op baby dry, maar daar kreeg ze luieruitslag van... Kan ook toeval zijn natuurlijk. Maar heb inmiddels weer 2 dozen active fit in huis gehaald