Yep... Jollein adverteert ermee dat je het kunt gebruiken als een soort van cover bij de maxi cosi, wandel- en kinderwagen. Daarnaast kun je de grote doeken als omslag- en inbakerdoek gebruiken. Wij gebruiken ze tegenwoordig veel voor het afdrogen. Ideaal! Zoontje ligt lekker warm gewikkeld in de grote hydrofiel en met een kleinere doek droog ik hem af.
Staan nu weer in de folder vanaf vandaag Kruidvat Nederland - Kruidvat folder 25 augustus t/m 7 september - Pagina 30-31
Heb je misschien een link? Hoe doe je dat dan? Mijn Chinees is ook niet meer wat het geweest is nl... Maar ben zeer geïnteresseerd, want dol op Aden & Anais.
Voor over wagen vind ik persoonlijk een Dooky echt handiger. Geen gedoe met wegwaaien of knijpers. Maar die XL gebruik ik echt overal voor! Dekentje, handdoek, wikkeldoek bij cb, onderlegger op locatie bij verschonen enz. Heel fijn!
Heb er weer een aantal gehaald bij de kruivat. Blij dat ze ze daar weer hadden en heb nu mijn stapel flink uitgebreid, want 1 is echt tekort Bedankt allemaal voor de reacties
Heb er nu 5 sfeer erbij! Geweldig als deken, speelgoed, afdrogen, afschermen, voedsel opvangen, 'jonas' doek kan niet meer zonder!