xl hydrofiel

Discussion in 'Verzorging' started by oxbow, Jul 31, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Minerva

Minerva Niet meer actief

Yep... Jollein adverteert ermee dat je het kunt gebruiken als een soort van cover bij de maxi cosi, wandel- en kinderwagen. Daarnaast kun je de grote doeken als omslag- en inbakerdoek gebruiken. Wij gebruiken ze tegenwoordig veel voor het afdrogen. Ideaal! Zoontje ligt lekker warm gewikkeld in de grote hydrofiel en met een kleinere doek droog ik hem af.

2. Anjou

Anjou Niet meer actief

Staan nu weer in de folder vanaf vandaag

Kruidvat Nederland - Kruidvat folder 25 augustus t/m 7 september - Pagina 30-31

3. JD74

JD74 Bekend lid

Sep 17, 2013
    514
    0
    0
    Kindercoach De Vuurtoren Den Haag
    Aan de kust
    Heb je misschien een link? Hoe doe je dat dan? Mijn Chinees is ook niet meer wat het geweest is nl... ;)
    Maar ben zeer geïnteresseerd, want dol op Aden & Anais. :)

4. JD74

JD74 Bekend lid

Sep 17, 2013
    514
    0
    0
    Kindercoach De Vuurtoren Den Haag
    Aan de kust
    Voor over wagen vind ik persoonlijk een Dooky echt handiger. Geen gedoe met wegwaaien of knijpers.

Maar die XL gebruik ik echt overal voor! Dekentje, handdoek, wikkeldoek bij cb, onderlegger op locatie bij verschonen enz. Heel fijn! :)

5. oxbow

oxbow Niet meer actief

Heb er weer een aantal gehaald bij de kruivat.

Blij dat ze ze daar weer hadden en heb nu mijn stapel flink uitgebreid, want 1 is echt tekort

Bedankt allemaal voor de reacties

6. liefdotje

liefdotje Niet meer actief

Ik heb er ook 4 gehaald echt heerlijk van die grote doeken en een fijne prijs!

7. Brisje

Brisje Actief lid

Jan 15, 2014
    238
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb er nu 5 sfeer erbij! Geweldig als deken, speelgoed, afdrogen, afschermen, voedsel opvangen, 'jonas' doek kan niet meer zonder!

8. Purk

Purk Fanatiek lid

Nov 19, 2013
    3,189
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb net de laatste twee gekocht hier bij Kruidvat, ben benieuwd!

Share This Page