Je kan ook een sneltest halen bij de kruitvat voor 5 euro Maar als die positief is zal je nog wel naar de teststraat moeten. Teststraat in Breda is 2 uur max.
gouda is inderdaad erg snel. Degene die vorige keer de test afnam zei ook al dat ik de uitslag snel kon verwachten. 1x duurde het wat langer 14 uur. Maar de rest altijd dezelfde dag nog voor 17:00 uur.
Dat mag niet als je contact hebt gehad met een positief geteste. Daarbij doe ik dat liever niet zelf bij dochter. Breda alleen wat ver
Heeft ze wel een digi-d? Dan heb je de uitslag wel sneller. Nee snap dat naar breda rijden geen optie is. Maar in noord-Holland duurt het wel wat langer dan hier. Hopelijk test ze negatief!
Ja, die heb ik aangeschaft toen de scholen weer open gingen, zag de bui al hangen. Woon in Zuid-Holland en testen in Alphen. Ze is 5 weken geleden ook getest, toen na 14 uur de uitslag, net als mn vriend vorige week. Dus hopelijk maandag weer de deur uit!
Hier vertelde de ggd medewerkers mij allebei dat het inderdaad zo is; hoe groter de locatie, hoe sneller de uitslag. Ik werd toen verwezen naar Rotterdam Airport of Ahoy. We zijn met dochter bij Ahoy geweest, na contact met besmet persoon en ze heeft een normale test gehad. Binnen 5 kwartier was de uitslag er, wel met digid. De testen worden daar namelijk meermaals per dag opgehaald, waardoor de uitslagen er veel eerder zijn. Dus ja, ik had er zeker voor gekozen om de afspraak te verplaatsen.
Hier in de buurt ook een grote locatie, voorheen met sneltesten, tegenwoordig enkel normale.. Vaak tussen de 12-18 uur de uitslag. Ook wel eens op een kleinere locatie ergens anders geweest... Leek voor m'n gevoel iets langer te duren, maar niet veel volgens mij..
Wij zijn al een paar keer geweest op de XL-locatie op Rotterdam AirPort. Laatste keer hadden de kinderen binnen vier uur de uitslag (m’n zwager met 45 min al). M’n man en ik na 12 uur de uitslag. Medewerker aan de telefoon gaf al aan dat ze daar voor kinderen andere testen gebruiken en dat ze heel snel de uitslag hebben. Gaat ook alleen nog maar stukje in de neus en niet meer in de mond.