XLs Medical sachets/sticks

Discussie in 'De lounge' gestart door Ytest, 11 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Ik heb ze op mp kunnen overnemen, preventief inslaan voor straks na de bevalling :D

Gezond eten lukt wel, maar ik ben met stip de slechtste en meest luie sporter ter wereld ;):)

Iemand die ze ook gebruikt/heeft gebruikt? Werkt(e) het? :)

2. blijzwanger

blijzwanger Fanatiek lid

19 jan 2014
    1.832
    35
    48
    Utrecht
    ik geloof er niet in, en dat je ze hebt kunnen overnemen op mp zegt al genoeg denk ik?

3. Snoeki

Snoeki Fanatiek lid

30 jan 2014
    2.334
    258
    83
    Precies dit dacht ik ook gelijk

4. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Mja ik vroeg haar waarom ze ze weg deed en het wel bekende antwoord volgde: ik deed Prodimed erbij en was genoeg afgevallen, vandaar.

Ja wie is daarin oprecht en wie niet? ;)

5. blijzwanger

blijzwanger Fanatiek lid

19 jan 2014
    1.832
    35
    48
    Utrecht
    nja je staat natuurlijk vrij om het te proberen, maar als er echt een wondermiddeltje was om af te vallen waren er geen mensen met overgewicht meer. of niet?

het lijkt mij alleen al eng om die zooi dagelijks te nemen, wie weet wat voor effect het op lange termijn heeft.

6. Joky

Joky Actief lid

9 feb 2014
    451
    0
    0
    Ik ben ook niet van de pillen om af te vallen.. kan nooit goed en gezond zijn.. maar t zorgt mss wel vor mijn laatste vijf kg die ik er maar niet sf krijg (-16 nu)..

Ik lees dus even mee hier.......

7. Logan

Logan Niet meer actief

Ik geloof niet dat dat werkt. Als dat zo was, was het of schreeuwend duur of niemand had nog overgewicht.

8. Joky

Joky Actief lid

9 feb 2014
    451
    0
    0
    Het is geen wondermiddel nee. Niet zon pilletje wegspoelen met volle melk en daarna ff langs de Mac rijden..:D
    Mensen met overgewicht hebben meer nodig. T gaat dan om je levenswijze (eetpatroon en beweging) aan te passen..
    Misschien werkt t voor dat extra zetje in de rug (ohnee niet de chips eten want dan heb ik die pil voor niks op)?

9. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Dit zijn geen pillen, maar oploszakjes ;)

10. edelweiss

edelweiss VIP lid

24 jan 2013
    7.328
    474
    83
    Welke heb je je hebt 4 soorten

11. Joky

Joky Actief lid

9 feb 2014
    451
    0
    0
    Ok en hoe zou t moeten werken?

12. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    XL-S Medical Vetbinder Direct

Verlies tot 3x meer gewicht dan alleen met beter eten en meer bewegen met XL-S Medical Direct.

Gemakkelijk in te nemen (geen water nodig)
    Handig mee te nemen
    Lekkere bosvruchtensmaak
    Natuurlijk en wetenschappelijk bewezen effectief
    De nieuwe XL-S Medical vetbinder Direct maakt het beheersen van je gewicht een stuk makkelijker. De handige sticks zijn gemakkelijk los mee te nemen en overal te gebruiken. Het is de ideale manier om gewicht te verliezen en om op gewicht te blijven.

XL-S Medical Vetbinder Direct heeft een unieke 3-voudige werking:

Bindt ¼ van de vetinname
    Verminderd de eetlust
    Heeft een positief effect op de stoelgang

Hoe moet ik XL-S Medical Direct gebruiken?

Neem driemaal daags één stick direct na de maaltijd in (geen water nodig).

13. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    De vetbinder :)

14. pinklady77

pinklady77 Bekend lid

31 jul 2009
    671
    0
    16
    Ik slik appelazijn sinds ong 2 weken. Dit is gewoon te koop bij het kruidvat en het werkt!
    Ik heb veel moeite met de tussendoortjes, maar sinds ik dit slik, eet ik die niet meer. Heb totaal geen hongergevoel, eet netjes 3 maaltijden per dag en ben nu 1,5 kilo kwijt! Kijk ik hoef geen tich kilo af te vallen, maar juist die laatste paar zijn altijd moeilijk. Ik vind dit prettig en het is niet schadelijk.

15. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Zijn dat van die enorm dikke capsules? :$

16. blijzwanger

blijzwanger Fanatiek lid

19 jan 2014
    1.832
    35
    48
    Utrecht
    of het nou pillen of zakjes zijn..

17. Imensa

Imensa Niet meer actief

Even 1+1....

In het kort neemt het dus je honger gevoel weg, ja?
    Hierdoor kun je langer zonder eten, ja?
    Dus, door deze sachets eet je amper omdat je je hongergevoel wegstopt.. Met als resultaat dat je amper of heeel weinig energie/voedingsstoffen binnenkrijgt?
    Ofwel ver, heel ver onder je kcal-behoefte..
    Dus weer een van de zoveel dingen die je helpen met een crashdieet wat je na "afloop" weer laat jojo-en.
    In mijn ogen is het heel simpel... Een "dieet" wat een termijn heeft, ofwel afloopt na een bepaalde periode is per definitie NIET een dieet wat zorgt voor BLIJVEND gewichtsverlies.
    De enige en echte oplossing is een aanpassing in je voedingspatroon welke je je leven lang voort kunt zetten!!
    Dus eentje waarbij je niet net als bij bijvoorbeeld een shakedieet voedingsstoffen en micronutriënten tekort komt, of zoals bij een kh-arm dieet je te weinig kh binnenkrijgt wat op de lange termijn schadelijk kan zijn (is) voor je lichaam.

Mijn idee: alles waar reclame voor gemaakt wordt, in combinatie met een "termijn" is een mode-dieet en een tijdelijke oplossing door middel van (vaak) een crashdieet.
    Wil je een goed dieet, pas dan je voeding zo aan dat je dat niet meer op hoeft te geven, en waar je gewoon non-stop mee door kunt gaan.

18. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Daar heb je gelijk in :)

Ik had verwacht dat veel meer moeders zit zouden uittesten, maar kennelijk ben ik weer de enige naïeveling :D

19. Beatissimam

Beatissimam Fanatiek lid

23 sep 2013
    4.559
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ga nou eerst maar eens 9 maanden ontzwangeren en lief zijn voor je lichaam! Van borstvoeding geven val je meer af.

Vetbinder, geweldig, moet je eens aan een internist vertellen!

20. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Ja dat was bij de eerste ook zo, maar borstvoeding lukt helaas niet, toen ook vroegtijdig moeten stoppen :(

Deel Deze Pagina