Binnenkort start ik mijn eigen kinderopvang. Nu is het lastige, de naam bedenken. Iemand een idee voor een leuke naam? Mijn naam is Nadine.
Mijn gastouder heette " 't Huuske " maar das meer Twents / Sallands. Is er waar jij woont geen leuke streektaal voor Huis / Huisje?
Ik zou zeggen niet te gekunsteld. Vind ik persoonlijk helemaal niets. Je hebt een mooie naam, dus waarom die niet gebruiken? Of idd, iets in het Fries. Voor zover nog beschikbaar, want er zullen er vast meer zijn met een mooi Fries woord als naam.
Mijn gastouderopvang heet het kevertje, ik woon in de wijk keverdijk dus vond dat leuk terugkomen. Je ziet "kever" ook vaker terugkomen in de buurt en dat geeft herkenning, dus mijn tip is, kijk in je wijk of je daar iets mee kunt.
mijn straat het julianastraat hier iets leuks mee te bedenken? Ik vind het voor een ander altijd gemakkelijk, en heb al meerdere mensen geholpen. maar als het op mijn eigen zaakje aankomt word ik zo pietje precies, hahah! T huuske zou het bij ons ook kunnen zijn is namelijk ook fries, haha! ohh dat van kevertje is ook leuk! gekoppeld aan waar je woont en ook nog eens een leuke naam!! De ellende is, er zijn al zo vreselijk veel namen, haha! ik vond 7dwergjes of zevendwergjes ook erg leuk, aangezien ik zelf niet zo groot ben. wat zouden jullie dan kiezen? Bedankt voor het meedenken!!
Heeft de wijk geen naam? Of iets vanuit een feestdag of festival Hier met carnaval noemen ze de bewoners geiten en geitinnen. Maar een babygeit is een liemke. Mijn gastouderooavng heeft het liemkeshof