Head and shoulders en haaruitval

Discussie in 'De lounge' gestart door rooswine, 4 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rooswine

rooswine Actief lid

25 okt 2012
    149
    4
    16
    Heeft iemand ervaring met head and shoulders? Ik heb al tijden roos/eczeem op mijn hoofd sinds een tijdje gebruik ik head and shoulders . Ik had altijd wel wat haaruitval maar nu kan ik echt veel haar eruit halen als ik een keer met mijn hand door mijn haar ga.
    Zou dat door de shampoo komen?

2. mimi83

mimi83 Niet meer actief

zou zomaar kunnen.

Ik gebruik head en shoulders alleen als een verfkleur te heftig is of ik een andere kleur wil want het is zulke agressieve zooi dat het de haarverf eruit haalt.

3. Roos123

Roos123 Niet meer actief

Bij de apotheek kun je Selsun halen. Dat werkt ontzettend goed tegen jeuk. Toen ik zoveel jeuk had had ik vooral haaruitval door het krabben.

4. MissLuke

MissLuke Niet meer actief

Wij hadden vroeger al lol om de naam ... eerst zit het haar nog op je hoofd... en dan op je schouders... maar je bent wel van je roos af....

Voorlopig...

5. Eylem

Eylem Niet meer actief

Ik was al jaren mijn haar 1 keer per week met head and shoulders (voor de rest met andere shampoo) en heb nergens lasr van.

6. Keessie

Keessie Actief lid

8 jul 2014
    358
    406
    63
    Vrouw
    Trotse melkvee boerin!
    Achterhoek
    Ik gebruik alleen nog maar de shampoo bars van Lush, geen haaruitval meer, geen jeuk en geen schilders.

7. twee

twee Fanatiek lid

7 jul 2014
    1.635
    535
    113
    Woww ik gebruik nou een jaar of 2 head en shoulders, de laatste tijd heb ik heel erg veel haruitval, maar ik had geen verband gelegd met de shampoo, dus klopt wel denkik

8. Brightness2013

Brightness2013 Niet meer actief

Ja, ik hoor dat erg vaak!

9. Moppiemuis

Moppiemuis Fanatiek lid

6 okt 2014
    1.996
    232
    63
    Ergens in het midden
    Ja zeker, net is best wel agressief spul!
    Maar ik hoor ook wel eens dat de gewone babyshampoo van zwitsal ook heel goed werkt tegen roos!

10. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Ook hier slechts 1x per week head en shoulders ivm jeuk en roos.
    Verder gewoon goedkope shampoo van de kruidvat en dat gaat prima.
    Heb wel wat haar uitval maar het is veeeeeel erger geweest.

11. Drieka

Drieka Niet meer actief

Ik heb ook met regelmaat erg veel last van schilfers en veel jeuk, ik koop dan bij het Kruidvat Resdan, is niet goedkoop maar je hebt een beetje per keer nodig en het werkt gewoon ontzettend goed!

Ik gebruik dat 2 weken om de dag als het weer erg is en daarna gewoon 1 keer per week als onderhoudsdosering en ik ben er echt heel erg tevreden over.

Head en Shoulders is mij veel te agressief!

12. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Toen ik jonger was heb ik 1x head and shoulders gebruikt. Ik haalde bossen haar van m'n hoofd en m'n hoofdhuid zat onder de wondjes.

Inderdaad geen roos meer. Maar ook geen haar en hoofdhuid. Nogal wiedes.

13. Drieka

Drieka Niet meer actief

Van Zwitsal producten is het bekend dat het de huid ontzettend uitdroogt en krijg je dus nog meer jeuk en schilfers van op een huid die al erg gevoelig is.

14. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    Had ik ook! Nu andrelon antiroos, werkt prima.
    Er vielen hele plukken haar uit door head and shoulders

15. Niekepiek

Niekepiek Niet meer actief

Head en shoulders is een erg aggresieve shampoo.
    Je kunt beter een speciale shampoo van de kapper of dokter halen, voor je hoofdhuidproblemen.
    Verder zou je voor het haaruitval vitamine b-complex kunnen gaan gebruiken.

16. twee

twee Fanatiek lid

7 jul 2014
    1.635
    535
    113
    Nou dames gelukkig heb ik 2 weken gelden mijn haar geverfd en gebruik nu shampoo voor gekleurd haar later ga ik over naar normale shampoo! thnx

17. twee

twee Fanatiek lid

7 jul 2014
    1.635
    535
    113
    bij mij ook net als een zieke mens iedere keer echt hele dikke plukken kwam eruit en douchputje Zat vol en ook na het kammen mijn kam die zit vol joh niet normaal godzijdank heb ik zelf dik haar en valt niet zo op

18. twee

twee Fanatiek lid

7 jul 2014
    1.635
    535
    113
    maar normaal paste mijn haar niet eens door een elastiek en nu kan die er wel 3 x omheen

19. Chocochippie

Chocochippie Niet meer actief

Ik had dat ook net head en shoulders. De kapster vertelde mij dat dit vaker voorkwam. Sindsdien was ik mijn haar met swartzkopf

20. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Ik weet niet of je dit wilt horen maar ik zeg het eerlijk...

Mijn vader heeft ooit een tijd met Head en shoulders zijn haar gewassen en zijn haar viel ook steeds meer uit. Op een gegeven moment kreeg hij kale plekken op zijn hoofd. Het is niet te bewijzen dat het door de shampoo komt maar er was ook geen oorzaak te vinden lichamelijk en het kwam sinds dat hij dat heeft gebruikt... Dus ja het kan wel!

Deel Deze Pagina