mijn zoontje van 8 is dol op het laatste album van Kraantje Pappie. Nu zitten daar nogal was expliciete texten in. Ik vind het eigenlijk niet zo nodig dat ze dat al luisteren en meezingen. Mijn genre is het totaal niet, maar als hij het leuk vindt..... is er misschien een andere artiest die wat minder vleeswaren en ziektes in zn teksten heeft? Wie heeft er een tip?
Mijn bijna 7 jarige is ook fan van Kraantje Pappie. Ben het met je eens dat de teksten net too much zijn voor de jonge leeftijd maar heb maar 1 nummer gevonden wat wel aan de standaard voldoet. In het hol van de leeuw van Yes-R ( samen met Freek Vonk) Lees dus mee voor tips want vind het ook fijn dat ze genieten van muziek en met kinderen voor kinderen gaat dat niet lukken...
Ah iemand die het probleem herkent! Fijn! Ik ga het nummer van Yes-R meteen opzoeken straks thuis, dankjewel!!
En? Viel het in de smaak bij je zoon? Sinds de carnaval is mijn zoon naast Kraantje Pappie ook gek van de snollebollekes. Ook heel kindvriendelijk Blijft lastig vind ik want vind het wel heel fijn dat hij kan genieten van muziek en dat doet hij helaas niet van kinderen voor kinderen enz...
Ja ze vinden het leuk... “snelle planga” heb ik ook nog aan het reportoire toegevoegd... en “dansplaat” . Ik gedoogde Kraantje Pappie, maar jongste van 5 stond van de week in zn blootje “baby schudt je ass now” te zingen terwijl hij met bijbehorende bewegingen maakte... niet ok!
Ik zie het al helemaal voor me. Is natuurlijk niet grappig maar moet er wel heel hard om lachen. Hier inderdaad ook af en toe dat soort taferelen. Dansplaat ken ik. Zal “snelle planga” eens luisteren.