Nou ik zal me dood schrikken als je kindje met een zakje pilletjes komt aanzetten omdat hij/zij dat gevonden heeft in het speeltuintje. Dat kan nooit veel goeds zijn lijkt mij. Echt verschrikkelijk dat zoiets kan gebeuren, en dat de politie weet dat daar hangjongeren zitten. Misschien moeten ze vaker een kijkje komen nemen zeg. Het zal je maar eens gebeuren dat je kindje zo'n pilletje in zijn mondje stopt brrr lijkt me vreselijk
tjah hoe het eruit ziet dat verschilt wel zo. rond ,zeshoekig, driehoekig vierkant. en met of zonder opdruk. dat ligt allemaal aan de makers en waar ze zin in hebben en welke vrompjes ze hebben liggen. dus om ze te herkennen is eigenlijk best simpel. komen ze aanzetten met vaak een klein zakje net als waar wiet inzit. met "snoepjes" erin dan meteen wegbrengen naar politie. en ook mochten ze een raar snoepje vinden gewoon los. want jah in het donker verliesen ze die natuurlijk wle ens als ze er een uit het zakje halen helemaal als ze al wazig zijn. snoepjes van de grond natuurlijk zowiezo niet etne maar goed leg dit maar eens uit aan kinderen. gewone snoepjes herken je wel dus alles wat anders is is absoluut niet pluis. dr staat echt geen red band op een xtc pil. dat zijn denk ik dus de meeste dingen waaraan je het herkent. tis id echt absurt maar jah het gebeurt en dnek dat je er weidnig meer aan kunt doen dan idd de speeltuin op slot naa bepaalde tijd. want waar speeltuin is is vaak licht en waar licht is daar word gehangen.
Jemig wat schrikken. Hier in de buurt heb ik ook in de speeltuin al meerdere malen spuiten en zulke rotzooi gevonden maar de politie doet er maar bar weinig aan. Blowende hangjongeren komen er ook en de politie rijd er alleen wat extra langs maar grijpt niet in. Als je pilletjes in een grappige vorm of met een grappig tekentje vind (bmw teken,hartjesvorm,smiley e.d dan is het 100% zeker txc)
Ik ken het van vroeger dus weet daarom wel hoe het eruit ziet .Ik vind het zeker geen domme vraag ik denk als ik het vroeger niet had gezien ik het eerlijk gezegd ook niet zou weten.Ik kreeg die vraag van de politie ook hoor weet u het zeker . Het is in dit geval wel zeker de jeugd en ik ken de groep ook.Mocht ik ze de volgende keer tegenkomen spreek ik ze zeker aan op het feit dat ze dingen mollen en rondlaten slingeren. De politie gaat het nu in ieder geval meer in de gaten houden maar dit zal niet veel uithalen want ze rijden langs en kunnen eigenlijk niks zolang ze daar alleen rondhangen. Het enige wat zou helpen is een hangverbod maar dat zal de gemeente wss niet afgeven tenzij heel de buurt opstaat en dat zie ik nou net niet gebeuren. Ik heb het gevoel dat ik de enige bezorgde moeder ben hier ook wat betreft het slopen van de speeltuin.
Het is niet alleen jeugd..Mijn neefje heeft ooit een of ander medicijn gevonden op straat(!) en opgegeten. Hij is 3 jaar en kwam in een soort psychose door medicijnvergiftiging. Moest ook direct naar5 het zkh.Dat was echt zó erg om te horen. Ik vind dat iedereen moet oppassen met wat ze laten rondslingeren!