Ervaringen 20 weken echo

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Tiara, 26 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tiara

Tiara Actief lid

1 feb 2014
    126
    0
    0
    Hi dames,

Heb volgende week mijn 20 weken echo,
    Nu vroeg ik mij af hoe jullie deze ervaren hebben, werden er van te voren nog bepaalde dingen uitgelegd of vragen gesteld? En hoe lang duurt deze echo ongeveer?
    Ook vroeg ik mij af of er bij jullie tijdens de echo dingen uitgelegd werden of pas daarna de uitslag..
    Ben erg benieuwd

Liefs

2. Ellie86

Ellie86 Fanatiek lid

27 jan 2014
    1.226
    0
    36
    Bij mij duurde de echo ongeveer een half uur tot 40 minuten. Ze gaan elke onderdeel van het lichaam van de baby af en vertellen daarbij wat het is en of het er wel of niet goed uit ziet. Alles werd perfect uitgelegd en aan het einde gingen we kijken op welke lijn hij groeide. Tussendoor kon ik gewoon dingen vragen.

3. Natasjee

Natasjee Fanatiek lid

13 dec 2013
    3.357
    678
    113
    Vrouw
    Haarlem
    Normaal staat er ongeveer een half uur per kind voor, maar bij mij was ze binnen eennuur klaar met alle kindjes, ze lagen er perfect voor.
    Tussendoor legde ze alles uit en zei dat het prima in orde was, ik heb geen idee hoe dat was geweest als er iets niet goed was geweest of ze het dan pas aan het eind had gezegd. Van te voren werd er niet veel uitgelegd, behalve dan wat ze allemaal gaan bekijken.

Succes alvast! :)

4. poisson1987

poisson1987 Bekend lid

23 okt 2013
    643
    0
    0
    Huisarts in opleiding
    't Gooi
    Duurde 30 minuten. Van te voren vroeg echoscopiste of wij het geslacht willen weten. En of we het op dvd wilden. Toen echokop op buik en alles bekijken + uitleg wat ze zag, en wat het betekend.
    Aan einde nog op papier de uitslag. En of ze op normale curve zat.

Deel Deze Pagina