Hoi dames Ik heb vrijdag mijn NOD dag maar een aantal symptomen wat denken jullie? - bruine afscheiding - witte afscheiding - heel erg pijnlijke donkere tepels - veel hoesten - s,avonds misselijk - steken in mijn li-lies - sneller moe Misschien komt het door de spanning ? Liefs chantal
heb je hiervoor de pil geslikt? Zo ja, hoelang ben je daar al mee gestopt? Het zijn zowel symptomen die bij een zwangerschap kunnen horen als bij een naderende ongesteldheid. Een testje over een paar dagen kan misschien meer zeggen. Succes met wachten.
Ben in juni met pil gestopt toen in februari weer begonnen dus een maand geslikt en ongeveer 28 feb gestopt met pil
Je NOD duurt nog wel erg lang... het kan zelfs zo zijn dat je eitje nog niet eens is ingenesteld en geen HCG afscheid. De klachten die bij een vroege zwangerschap horen zijn erg makkelijk te verwarren met een normale naderende ongi. Progesteron geeft namelijk ook verschillende klachten. Ik zou gewoon nog even rustig af wachten Ik duim natuurlijk wel voor je voor komende vrijdag
Het kan ook zijn dat je lichaam toch weer even moet wennen aan die ene maand pilgebruik, hier ook vorig jaar al gestopt na 6 jaar pil gebruik, na 6 maanden toch weer 3 maanden aan de pil geweest vanwege omstandigheden etc.. de eerste periode zonder pil hele mooie cyclussen altijd 27/28 dagen was zo happy!! en zie nu mijn onderschrift.. 3 maanden de pil weer geslikt en er is geen pijl meer op te trekken.. de symptomen die je op noemt kunnen idd van een zwangerschap zijn maar ook gewoon van het ontpillen/ongi... Ik hoop iig dat je mooi nieuws kan komen brengen vrijdag...
ja dat dacht ik dus ook toch nog maar even afwachten zit ook pas in me eerste ronde verwacht niet echt dat het meteen raak is