XXL airfryer, is het wat?

Discussie in 'De lounge' gestart door brownielover, 27 sep 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. brownielover

    brownielover VIP lid

    9 mrt 2009
    7.559
    2.543
    113
    Nederland
    Oef dat is idd prijzig. Ik neem aan dat er eerst ook garantie op zit?:eek:
     
  2. brownielover

    brownielover VIP lid

    9 mrt 2009
    7.559
    2.543
    113
    Nederland
    Even een extra vraag:

    Raden jullie de smart sense aan of gewoon de normale?
     
  3. Spectre

    Spectre VIP lid

    5 nov 2015
    18.030
    17.046
    113
    Vrouw
    Oh jawel hoor, gewoon de standaard garantie ;) maar voor vetplekken e.d. geldt de garantie niet denk ik:p wij hebben hem nu inmiddels 4 jaar dacht ik.
     
  4. Adje

    Adje VIP lid

    21 aug 2015
    15.496
    24.372
    113
    Ik heb een Philips xxl. Hij staat hier regelmatig op het aanrecht, maar ik gebruik hem niet voor het bakken van cakes of broodjes oid. Daarvoor vind ik de oven veel fijner.
    Hij is wel snel opgewarmd, maar mijn oven is op heteluchtstand ook zo opgewarmd, dus dat heeft voor mij weinig meerwaarde.

    Ik gebruik hem vooral voor aardappelproducten, variërend van (zoete aardappel) frietjes tot pommes duchess tot verse geroosterde aardappeltjes, etc
    Of geroosterde groenten.

    En we kunnen er vaker frietjes door eten. Ik heb geen frituurpan, want dat vind ik pas echt ondingen en als ik iets frituur moet dat in een gewone pan, dus dat bewaar ik voor beignets of donuts oid.
    En om nou iedere keer naar de snackbar te gaan, vind ik ook weer zo wat.
    Daarbij is het toch net iets gezonder dan frituren. Dus hier regelmatig een lekker Frans frietje of ziggy fries als bijgerecht.
     
  5. Damay77

    Damay77 VIP lid

    18 apr 2010
    13.647
    7.431
    113
    Vrouw
    Gewoon, de la met mandje eruit halen, in de afwasbak zetten en er kokend water in gieten:)
     
  6. Damay77

    Damay77 VIP lid

    18 apr 2010
    13.647
    7.431
    113
    Vrouw
    Mandje en binnenpan krijg je makkelijk schoon door het in te smeren met groene zeep en samen met een kopje ammoniak in een dicht geknoopte vuilniszak buiten te zetten.

    Wat ook goed helpt: insmeren met een citroen en dan met even met een laagje water aanzetten.
    Aluminiumfolie op de bodem met daarop een paar mm water. Insmeren met citroen en citroen in de bak gooien. Minuut of 10-15 op 180 graden.vet druipt dan zo naar beneden en grotendeels op het folie. Rest kan je zo weg vegen.

    En voor de rest gewoon meteen na gebruik als vet nog vloeibaar is, warm water met sop in de pan, even afwassen en wxhoon.
    En
     
    Spectre vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina