Toch gebruik ik liever jouw haarborstel dan je tandenborstel. Om een haarborstel hoef ik niet te kotsen
Ik verbaas me juist dat zoveel mensen zo weinig weten over consumenten wetgeving. Hier worden constant 2 dingen door elkaar gehaald: - product werkt niet naar behoren: dan beroep je je op de fabrieksgarantie - product gekocht via internet: je krijgt het 14 dagen op zicht (dus geen proef!!) - product toch niet leuk: als het om een hygiëne product en je hebt hem geopend? Jammer dan kun je het niet terug brengen. Jij hebt het hier over punt 1. Ts heeft de tang volgens mij niet goed gebruikt, dan is niks van bovenstaande van toepassing
Ik heb het ook inmiddels 3x geprobeerd. Heb het opgegeven :'). Ts vond hem onhandig en wilde het toch niet hebben. Dan is het punt 3. De laatste paar reacties maken er spontaan punt 1 van. Mja goed, deksel valt vanzelf wel eens op de neus. Wie niet horen wil moet het zelf maar meemaken dan.
Volgende keer misschien ook eerst wat reviews lezen over het product. Dat kan een hoop ellende besparen
Dat is niet waar, de bijgeleverde handschoen die haar tegen de hitte beschermen moest deed dit niet voldoende en TS gaf aan haar hand te verbranden. Misschien heeft ze grotere handen dan anderen? Misschien verdraagt ze hitte minder goed? Wie zal het zeggen.. Product belooft met de handschoen haar hand te beschermen, volgens TS werkt dit niet. Amdaa: Of de tang goed of niet goed gebruikt is is suggestief. Dat kan jij niet zien vanaf je pc.
Dan moet TS contact opnemen met Bol.com en dan kunnen zij met een oplossing komen. Nieuwe handschoen, betere gebruiksaanwijzing, weet ik het. Maar het product terugsturen kan niet zomaar. Terecht dus dat Bol.com zegt het product niet te accepteren.
Haha het is toch logisch dat je het niet kan retourneren als je het hebt gebruikt? Moet er niet aan denken dat ik een lrultang koop die iemand al eens heeft gebruikt 😂