Onze baby meneer is op dit moment ingedaald en vast alleen heb ik de laatste tijd echt dat ik hem enorm boel in mijn liezen. Het is net of hij met zijn elleboogjed keihard in mijn lies drukt en ook heen en weer draait. Hebben meerdere vrouwen dit? Het is zo'n vreemd gevoel, wat zou dat kunnen zijn? Handje, elleboogjes ,schoudertjes?
Ja dat herken ik wel. Waarschijnlijk voel je gewoon de "druk" die nu laag in je buik is je boy zakt nu helemaal op zn plek en echt veel bewegen kan hij daar niet meer.
Ja, hier ook herkenbaar. Soms heb ik het gevoel alsof ze baby letterlijk in mijn vagina zit (klinkt een beetje raar zo, maar kan het niet anders omschrijven haha). Kindje is ook ingedaald en vast.
Ik weet niet of baby mevrouw al ingedaald is, maar soms voel ik het ook zo in mijn lies duwen dat ik niet normaal kan zitten. Geen idee wat dat gevoel veroorzaakt.
Jep, herken het! Er duwt gewoon iets hards op mijn bekken/liezen. Wat het is, geen idee. Handjes of schouders ofzo
ik herken het ook, het kan af en toe ook best " naar" aanvoelen. baby is hier ook ingedaald, en op de echo's is ook steeds te zien dat hij met zijn hand , z'n voet pakt.. en vervolgens op z'n tenen gaat sabbelen.. dus dat allemaal tegelijkertijd op 1 zelfde plek is niet heel fijn haha
Geen idee of ze hier al is ingedaald, ik heb het idee van wel, maar ik herken het ook hoor. Zo'n gerommel helemaal onderin....in mijn liezen en idd ook in mijn vagina. Alsof er elk moment een armpje uit kan ploepen ofzo...