Dag! Ik maak mezelf best zorgen elke keer.. Op dit moment ben ik 23weken zwanger, tot 2weken geleden was alles helemaal prima... 2weken geleden begon het, ik werd wakker en had allemaal bruine afscheiding.. VK gebeld en mocht die avond langskomen.. Dit was echter niet meer nodig want kreeg in de middag een bloeding, zkh geweest en alles was goed met kindje en placenta.. Onduidelijk waar het vandaan kon komen.. Vorige week blaasontsteking en antibiotica gehad.. Toen was het bruinverlies ook weg. Afgelopen zondag helaas weer heel veel bruinverlies voor de zekerheid naar de HAP geweest om urine te controleren maar alles was goed! Toen is het 2dagen goed gegaan, en sinds gister weer ontzettend veel bruine afscheiding VK alweer gebeld en zolang het bruin is hoef ik me geen zorgen te maken.. Zodra het rood is of buikpijn krijg moet ik aan de bel trekken.. Ik moet hun natuurlijk vertrouwen op hun woord en moet het onzekere ook proberen los te laten maar zijn hier mensen met dezelfde ervaringen? Die ook veel bruin / oud bloed verliezen? Sorry voor lang verhaal, wou het graag kwijt..
Jeetje, aan mij heb je niet zoveel maar ik wil je wel graag succes wensen en veel sterkte!! Ik duim voor je dat alles goed zit en de bruine afscheiding niks betekend.
Wat onzeker zeg... Ik ben de 1e weken ook meerdere keren bruin en zelfs rood bloed verloren waardoor ik erg onzeker werd. Maar jij bent al 23 weken dus wel raar. Ze zeggen idd altijd dat bruin bloed niks hoeft te betekenen maar ik snap dat je bezorgd bent. Sterkte!
Dat is ook schrikken zeg in je eerste weken! Maar nu ben je al 31weken! Super! Een zwangerschap brengt zoveel onzekerheid.. Moet maar op de woorden van de VK vertrouwen, hun zullen het wel weten haha! Kleine uk is trouwens goed aanwezig, heeft me de hele nacht wakker gehouden met zn getrappel, vond het niet eens erg
Ik snap echt wat je bedoelt en hoe naar je je kan voelen. Ik ben morgen 5 weken zwanger en heb sinds gister wat bruine afscheiding. Ik heb twee keer een miskraam gehad dus vind het moeilijk om positief te blijven. Wat ik doe is veel lezen en dat helpt wel. In mijn omgeving is niemand hier bekend mee maar online lees je wel veel positieve ervaringen van vrouwen die dit ook hebben gehad en toch van een gezond kindje bevallen zijn. Daar probeer ik mijn hoop uit te halen. Gelukkig kan jij de kleine voelen en geeft dat je hopelijk ook bevestiging dat t allemaal goed gaat.
Hoi Hier hetzelfde maar ook roze bloed. Inmiddels loop ik bij de gyn..heb het vanaf week 19 en zie banner. Ik heb wekelijks controle nu...je mag me gerust een pb sturen
Jeetje meiden wat een onzekerheid kan een zwangerschap met zich mee brengen he.. Hier was het 1dagje gestopt, maar toch helaas ook weer begonnnen.. Woensdag controle by de VK en dan toch maar weer extra vragen... Dani, vervelend zeg! Loop je by de Gyn voor deze klachten of heb je ook andere zwangerschaps probleempjes? Opzich wel fijn dat je nu elke week een controle krijgt denk ik? Al is het altijd spannend natuurlijk!! CottonCandy ; pff wat vervelend & schrikken! Ook de eerste paar weken en je geschiedenis.. Maar idd bruinverlies hoeft echt niet erg te zijn, hier zelfs de 1e maand gewoon ongesteld terwijl ik al zwanger was! Was een kleine verassing dus met 1e controle! Hopenlijk blijft het hierbij en kan je langzaam gaan genieten!