Wij starten waarschijnlijk binnenkort met ivf. Dit zal of in Zwolle of in Dusseldorf zijn. Mijn voorkeur gaat uit naar Dusseldorf,het nadeel daar is echter dat het verzekeringstechnisch niet echt aantrekkelijk is(veel bijbetalen) Anders wordt het Zwolle.Wie heeft er ervaringen met Zwolle(goede/slechte,alles is welkom)zodat wij een goede keuze kunnen maken?
hallo, ik heb ook al bij het andere topic gereageerd op wat vragen. wil je wel zeggen over zwolle dat ze erg lange wachttijden hebben. iets meer dan een jaar geleden heb ik er achteraan gebeld en omdat het met donorzaad is waren toen de wachttijden 3 tot 5 jaar. ik weet niet of jezelf zou willen wachten is persoonlijk.(ik wou het niet) maar inderdaad je kunt hebben dat je veel zelf moet betalen en dan moet je afvragen wil je dat??
Hoi, Wij zitten in Zwolle. Vandaag heb ik de punctie van mijn 1e IVF. We hebben hiervoor al 12 IUI's gehad en 1X IVM. Ik moet zeggen, ik vind het top. Heel goed en vriendelijk team, luisteren ook naar evt. eigen inbreng. De wachttijden is op dit moment 8 weken. Valt mee, want in die 8 weken starten met de pil, dus eigenlijk sta je 4 weken stil. Ik zou Isala zeker aanraden. Bij de punctie wordt je goed verdoofd en ik ga er zelf altijd bij slapen.. Succes met je keuze
Hoihoi, bedankt voor jullie info.Inderdaad staat het vele bijbetalen me wat tegen girl86.We zouden het kunnen missen op zich(al zijn we zeker geen miljonairs),maar toch... Volgens de gyn die ik nu heb zijn er voor ons geen of korte wachttijden,omdat zij een maatschap met Drachten hebben(of zoiets)en die werken met Zwolle samen en hij ons er zo wel tussen kon sluizen.Ik heb over 2 weken een gesprek over het hoe en wat.En of we eerst nog een aantal iui's kunnen doen of gelijk voor ivf gaan(afhankelijk van hoeveel rietjes er per keer gebruikt moeten worden.Weet jij dat toevallig girl86?Hoe gaat dat in Dusseldorf?) Maar mooi dat het je goed bevallen is!Door de hoge kosten van Dusseldorf(wat toch echt m'n eerste voorkeur heeft)ga ik dan toch meer aan Zwolle denken. Je zegt dat je verdoofd word,brengen ze je echt onder zeil dan(want dat was een van de redenen dat ik Dusseldorf ook wel hoog had,omdat je daar echt onder narcose gebracht wordt) of ene morfinepompje ofzo? Wat is ivm als ik vragen mag? Wat spannend dat je vandaag de puctie hebt(had?) heel veel succes als je nog moet(maar dat zal wel niet)en anders...hoe is het gegaan?