Ik ben alweer bijna jarig.... Nu wilt mijn man een lijstje met ongeveer 10 dingen die ik graag wil hebben zodat hij eruit kan kiezen wat hij leuk vind.. De tas die ik graag wilde heb ik al gekregen.. Kom nu niet verder dan mooie leren laarzen en een armband.. Wat hebben jullie dit jaar voor jullie verjaardag gekregen? Misschien kom ik op ideeen
Op mijn lijstje staan boeken, een leuk hoesje voor mijn telefoon en wat hobbyspulletjes. Ik houd niet van verjaardag en al helemaal niet van cadeautjes.
Niet veel, maar vier het ook eigenlijk niet. Kreeg van mijn ouders en opa geld voor een nieuw horloge, heel wat plantjes voor in de tuin en mooie bos bloemen. Van mijn man een ring met geboortestenen van onze kinderen en van de kids een mooie tekening en doosje met bodylotion, douchegel etc, van een zusje een sjaal, van de ander geld en van mijn schoonouders een kappersschaar, schort etc zodat ik de dames zelf kan knippen.
Vorig jaar een tablet. Was dochter heel blij mee We wilden al een tablet voor haar kopen (toen 3,5), maar vond t een beetje te groot cadeau. Dus toen hadden we t zo gedaan, ik wist ook niet wat ik verder moest vragen . Maar, naast dat ik m zelf ook wel gebruik (als e-reader), vind ik het ook een uitkomst voor haar en daardoor hebben wij er zelf t afgelopen jaar ook veel profijt van gehad Topcadeau dus!
Een romantisch 6 gangen-diner in een van onze favoriete restaurants dat toevallig ook van goede vrienden is. Het was onze eerste avond uit na de miskraam en bbz en we hebben een heel bijzondere avond gehad.
Ik heb al een ereader maar wil graag de kobo glo. Manlief is niet erg origineel als t om cadeaus gaat dus die ga ik vast van hem krijgen. Cadeau van vorig jaar weet ik echt niet meer...
rijbewijs -make up ( hele lijn van iets ofzo) -beauty treatment/pedicure/spa -nieuwe winterjas of mooi leren tussenjasje ja mij maak je altijd blij met mooi jeans of gewoon kleding, parfum en sieraden maar ook etentjes bij luxere restaurantjes, weekendje weg, concert of dagje uit...
Twee jaar geleden een Spiegelreflexcamera, vorig jaar een fijne handstoel voor in de tuin, dit jaar Dior Le Parfum (die is heeeeerlijk en dat vindt mijn man ook) en van de kinderen een rituals pakket.
Deze? elc-multifunctionele-dier-bed-auto-bed-opknoping-veiligheid-spiegel-bb-apparaat-reactie-papier-0w-1-baby Leuk!!
Van mijn vriend kippen en een grote ren met kippenhok. Van mijn vader een armband van joy de la lus( of zoiets) met 2 bedels. Van m'n moeder 2 grote lampionnen met kaarsen Van m'n schoonouders 2 grote bloempotten voor in de tuin Van m'n ene broer een geurtje Van m'n andere broed een parasol voet Van de tante van m'n vriend ook een geurtje Voor de rest geld
Twee jaar geleden een spiegelreflexcamera, vorig jaar een lockmachine en dit jaar een horloge en een tas.