na een miskraam ben ik nu weer zwanger,kan het nog steeds niet geloven,en dat zo snel We hadden ons voor genomen om een tijdje te wachten om mijn lichaam rust te gunnen,maar ik ben zoooo erg blij dat het raak is Gisteren bij de gyn ook een zwangerschapstest gedaan voordat ik een afspraak kon maken Zie het resultaat Mijn kids krijgen een brusje groetjes Bianca
hoi hoi Allereerst hartelijk gefeliciteerd!!!! Mag ik hier mee kletsen?! Ben Amanda 22 jaar en 1,5 jaar bezig voor eerste wondertje..! 3 rondes clomid achter de rug zonder resultaat, en 1e ronde puregon zwanger, alleen vroeg mis gegaan.. Nu was mijn NOD zaterdag of zondag... En ik had donderdag getest en de test was NEGATIEF... Dus dacht zal wel ongesteld worden. Had donderdag vrijdag en zaterdag een beetje last van bruine afscheiding, dacht nu het zet door,maar nee!! zondag niks meer te zien en toen getest, en jahwel zwanger!! De CB weken test gaf ook aan zwanger 1-2..! Dus we zijn heeeel blij..! liefs,
hai gefeliciteerd meid!! ik heb ook gisteren postief getest na een miskraam op 29 maart (met 5 weken) ikhebjelief....meid jij ook gefeliciteerd!!
Ha allemaal! Van harte met jullie zwangerschap!! Ook ik voeg me bij jullie! Zojuist 2 knaltesten gehad!! Ben helemaal blij. Bij de vorige zwangerschap kwamen we er bij 9 weken achter dat 'het' een leeg vruchtzakje was. Heel verdrietig; curretage gehad en nu dus weer zwanger... Ben enorm blij en ook een beetje bang. Stel dat het weer mis is/gaat... Hebben jullie dit ook? Ik heb deze cyclus temp gemeten elke morgen. Ik kon daardoor goed zien dat 15 april mijn eisprong was en dan zou ik dus morgen 4 weken zijn ; gek idee dat er al van alles bezig is in mijn buik. Hebben jullie klachtjes? Ik had het stille vermoeden; met vlagen misselijk; wat moe en af toe last van 'gevoel van flauwvallen'. Liefs Sinaasappeltje!!
Hoi dames, Ik heb gister een pos getest na een miskraam met de kerst en een curettage op oudejaarsdag.... Ik ben superblij maar ergens ook wel een beetje bang dat het weer misgaat. Herkennen jullie dat en hoe ga je ermee om? xxx
Hoi Loes, Heel herkenbaar wat je schrijft. Ik heb vlakvoor de de kerst een curretage gehad en nu dus ook weer zwanger. Vind het reuze spannend of het wel goed zal blijven gaan en of er uberhaupt een hartje zal kloppen straks. Ik hoop morgen de vk te bellen voor een eerste afspraak. Ik mag namelijk al bij 6 weken voor 1e echo komen omdat het de vorige keer mis is gegaan. Mag jij dit ook? Hoe ik er mee om ga? Lastig te zeggen; ik probeer nuchter te blijven; het kan immers altijd misgaan. En ik probeer ook met andere dingen om mij heen bezig te blijven, dus niet alleen focussen op zwanger/baby. Dat deed ik de vorige keer wel. Nu lees ik ook gezellig libelle ipv alleen wij jonge ouders enzo . Daarnaast benoem ik het af en toe naar mijn man en dan krijg ik een dikke knuffel; dat is ook erg fijn! Hoe ga jij er er mee om? Knuffel!
@sinaasappeltje, fijn dat je al zo vroeg mag komen! tegen mij zeiden ze toen dat ik gewoon weer bij 10 weken pas mag komen. Wij gaan op vakantie wanneer ik 9 weken ben dus bel wel even wat de bedoeling is. Tja, hoe ga ik ermee om... ik merk dat ik minder enthousiast ben, net alsof ik een beetje afstand houd totdat ik naar de echo mag en hoor hoe het ervoor staat. Vorige keer zei ik wel 100x per dag tegen mn vriend: wij krijgen n kindje ofzo. Nu houd ik mn buik lekker vast en geniet meer in stilte. Het 'ik schreeuw het uit" gevoel is er nog niet, dat durf ik gewoon niet. xxx
Gefeliciteerd!!! Hier ook na de miskraam weer zwanger, onwerkelijk, maar we gaan ervoor!!! PLAKKEN BEEBS
gefeliciteerd allemaal! ik ben nu ook weer zwanger na miskraam op 15 maart. heb tussen door geen menstruatie gehad dus weet nu niet hoe ver ik ben. de vk houd het nu op 4 weken... mag 24 mei komen voor de eerste controle.. vind het wel erg spannend, ben zo bang dat het weer mis gaat..
mmm zie dat jullie allemaal al snel bij de vk mogen komen. Ga volgende week toch maar eens bellen wanneer ik mag komen! xxx
Ha allemaal, Moi en Kiwo; van harte harte harte gefeliciteerd. Hoop ook voor jullie op een plakbeebje. Ik hoop dat ons kruimeltje zich ontwikkeld en blijft plakken. Loes; herkenbaar wat je schrijft. Ik geniet ook meer in stilte en ik merk dat ik het ook wel eng vindt. Daarnaast probeer ik het echt van mezelf af te zetten af en toe. (hoe moeilijk ook). Ik heb maandag de verloskundige gebeld, ik zou al met 6 weken mogen komen. Verteld ze doodleuk dat ik al met 5,4 mag komen! Dat is volgende week dinsdag. Op mijn vraag "Stel dat dan het hartje nog niet te zien is oid", zegt ze "We willen jou elke WEEK (!!) zien, zeker tot de 12e week". Ik kon ze wel zoenen en barstte spontaan in huilen uit Dat gebeurt nu regelmatig, die emotionele buien! Zou inderdaad even bellen Loes en het gewoon uitleggen dat je het spannend vind en hoort van anderen dat zij eerder mogen komen! Kiwo; kan me die angst voorstellen. Probeer daar niet AL te veel mee bezig te zijn; je kunt daar immers niets aan veranderen en dan kun je beter je energie aan positiviteit verspillen (hoor mij; ik praat net zo hard tegen mezelf hoor). Moi: hoe ver ben jij nu? Fijne dag allemaal *knuffel*!