Ik wist het, ik wist het, ik wist het! maar toch ben je bang om te testen. Maar dat was nergens voor nodig want het resultaat verscheen vrijwel direct: ZWANGER. Het is bijna niet met een pen te beschrijven hoeveel blijschap je dan voelt. Ik ben helemaal hyper en vrolijk. Vanmorgen nog maar een testje gedaan (tja er zitten er toch 2 in het doosje) En ja hoor vrijwel direct was ie daar weer het tweede streepje. Groetjes Jewe
Ja idd leuk! Hoe voel jij je? Heel onwerkelijk nog allemaal he? Kan het gewoon nog niet helemaal bevatten!
Hey Jewe, Super gefeliciteerd meid met je zwangerschap! Kan me heel goed voorstellen hoe blij je bent . Iets mooiers is er ook niet. Geniet ervan!!
ja het voelt allemaal beetje raar he hahaha ik kijk elke keer met afvegen of ik echt niet ongi wordt hahahahh voor de rest voel ik me wel goed heb nog niet echt super veel last maar wat niet is kan nog komen hahahha me vriend wilt dat ik morgen nog zo'n cb ga doen met indicator en hij hoopt dan dat er 2-3 staat want hij gelooft het nog niet helemaal hahahah en jij hoe voel jij je?? groetjes melissa
super joh! van harte gefeliciteerd!!!!!!! Ga er maar lekker van genieten.. Hoe voel je je verdeeR? liefs
Op de meest vreemde momenten krijg ik af en toe zo'n vlaag van misselijkheid. En me borsten doen erg zeer. Maar goed dat hebben we er zeker wel voor over! Ik heb ook nog zo'n clear blue test gedaan. Ik vond die test echt leuk! Dan staat het gewoon zwart op wit dat je zwanger bent!