fijn door dat ieder zo lekker reageerd en zo blij. heerlijk lijkt mij dat om het met anderen te delen ipv 3 maanden je mond te moeten houden. ik denk niet dat ik dat kan.... liek.
oooohhh Door wat lees ik nu!!! Wat gaaf!!! Van harte gefeliciteerd zeg! Ik heb de tranen in mijn ogen staan, fantastisch nieuws. En nu genieten maar.. niet teveel zorgen maken hoor
Hey Door wat goed Gefeliciteerd ik ben echt blij voor je en voor je vriend natuurlijk ook Lekker van genieten he Liefs Manon.
Wat een lieve reacties allemaal weer....ben er echt even stil van en pink een traantje weg....(hormonen.... ) We zijn heel blij, en inderdaad Liek, ook wel blij dat de mensen dicht om ons heen het weten, het maakt het praten een stuk makkelijker... Kan niet met woorden uitdrukken wat ik voel, ineens denk je overal veel dieper over na, en het is geen droom meer, de droom is uitgekomen! Toch vindt ik het ook wel eng, er kan nog zoveel fout gaan en het is zo vroeg nog....
Door, als ik zo naar je pendeluitslagen kijk.......... is er geen een dus die juist gependeld heeft..? lieke............
Nee.... dus ..... Misschien Pammy, die pendelde dat ik in November zwanger zou raken, maar als dit goed blijft gaan wordt hij/zij in November geboren.... Maar de rest....hoop niet dat dat een slecht teken is....
Misschien gewoon lekker weg laten onder je banner........... niet bij nadenken . maar wel grappig inderdaad november geboren worden dat kan dan nog eens waar zijn. liek.
Ja, goed idee Liek, anders ga ik daarover ook nog eens malen... God, ik vond mijn eigen moeder altijd een enorme piekeraar, ben potverdikkie net een paar dagen zwanger en ik begin zelf ook!!
goed zo, niet meer over nadenken en zo wordt je niet meer geconfronteerd er mee. en niet te veel piekeren komt allemaal goed. we blijven doorduimen voor je . liek.
Thanks!!! Echt een goed idee, en ja, ga proberen minder te piekeren....(zullen de hormonen wel zijn... ) Ga nu lekker slapen, morgen allerlaatste voerdienst op de manege (toevallig net gezegd dat ik ga stoppen, en dat is goed, want het is vrij zwaar) Morgen hoor je me weer!!! Truste, en bedankt! Knuf, Dorien