Yake in de MMM

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door yake, 17 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. yake

yake Fanatiek lid

25 jun 2006
    2.791
    0
    0
    Aah, pijn in mijn rug, pijn in mijn hoofd, pijn in mijn buik! Maar, de Primolut heeft zijn werk gedaan, zojuist ongesteld geworden. Nu donderdag aan de Clomid. Lekker getimed, gaan we volgende week verhuizen :rolleyes: :rolleyes:

2. Elmo

Elmo Niet meer actief

Go girl
    Balen van die verhuizing....komt nooit uit (verhuizen) ;)

3. yake

yake Fanatiek lid

25 jun 2006
    2.791
    0
    0
    Het is nog erger; en verhuizen en een nieuwe functie en aan die pillen! Maar ik zie het positief; een nieuw en ruimer huis, een regelmatigere baan, ik ben klaar voor een zwangerschap :) :)

4. Lenneke

Lenneke Fanatiek lid

20 sep 2006
    1.961
    0
    0
    Yake, veel succes met alles komende week. Wel allemaal spannende dingen. Hopen dat het resulteert in een fantastisch mooi en gezellig huis met veeeel plek voor een beeb en een toppie mamma met een leuke nieuwe baan!

Liefs Lenneke

5. yake

yake Fanatiek lid

25 jun 2006
    2.791
    0
    0
    Dank je!

Even een vraagje: wat kan ik doen tegen mijn vreselijk onredelijke buien? Ik ben zo waanzinnig sjacherijnig, kattig, en krijserig tegen mijn man. Die ongesteldheid doet ook zo'n pijn. En dan is mijn ook nog eens niet te pruimen (gestopt met roken)..... Het gaat lekker hier :rolleyes: :rolleyes:
    Ik haat het om zo te doen. Normaal hebben medicijnen nooit zo veel invloed op mijn humeur, maar nu, het is echt niet gezond.... :cry:

6. Elvira

Elvira VIP lid

6 okt 2005
    7.494
    0
    36
    Hey Yake, ,

Balen zeg dat je van die onredelijke buien hebt, ben bang dat hier weinig tegen te doen is. Ap laat mij altijd maar een beetje razen, als ik weer zo´n bui hebt, er tegen in gaan werkt tot een soort van oorlog hier in huis.

Zelf vind ik het altijd fijn om me even terug te trekken, om te beppen met Elmo en de andere meiden van het forum. Ook ga ik gewoon vaak een lang stuk wandelen met de hond of pak er een goed boek bij. Dat helpt altijd wel en ben ik binnen een uurtje weer redelijk aanspreekbaar.

Praat er goed over en laat het allemaal bezinken.

Succes en een dikke kus van Elvira

7. Elmo

Elmo Niet meer actief

Niks denk ik...er vooral niet tegen vechten!
    Heel veel sterkte meid!
    Elmo

8. mistimon

mistimon Actief lid

18 jul 2006
    214
    0
    0
    Ik heb net het hele topic gelezen, wat een prestaties heb je al geleverd Yake, ik ben ontzettend trots op je! Mijn duimen draaien voor je!

9. yake

yake Fanatiek lid

25 jun 2006
    2.791
    0
    0
    Ha dames,

momenteel reageer ik erg weinig, want ik zit midden in een verhuizing! We zijn aan het kamperen in ons eigen huis :) Toch lees ik alles en ik wil jullie dan ook een hart onder de riem steken!

Zelf moet ik maandag bloedprikken om dan vrijdag te vernemen of ik nou eindelijk eens een keer een eisprong heb gehad (eerste ronde Clomid). Zou leuk zijn na ruim een jaar :oops:

Dikke kus!

10. Elmo

Elmo Niet meer actief

Ik duim voor je meid en was je echt niet vergeten hoor! Heel veel succes meid!
    Liefs Elmo

11. lydia31

lydia31 Fanatiek lid

7 okt 2006
    3.177
    0
    0
    Fijn dat je eindelijk heb kunnen starten.
    Ik ga voor jullie duimen dat het allemaal goed gaat komen.
    Veel liefs Lydia

12. ElviraR

ElviraR VIP lid

28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Mijn duimen heb je ook amor ;)

13. Elvira

Elvira VIP lid

6 okt 2005
    7.494
    0
    36
    Hey Lieffie,

Ik had je al gemist hierzo!
    Vroeg me al af hoe het met je ging.
    Je bent nog steeds van de partij toch de 24ste?

Hahhaha, Kramperen in je eigen huis. Dat is altijd zo balen van verbouwen, maar als het af is ben je weer zo blij met je paleisje.

Ik hoop idd dat je een eisprong hebt gehad en ik denk aan jullie.

Liefs,
    Elvira

14. yake

yake Fanatiek lid

25 jun 2006
    2.791
    0
    0
    Dag lieverds!

Wat een mooie berichten vandaag; Elmo en Aldonza megakippen! Fantastisch! En het ledenaantal van de Walvisclub groeit ook!

Hier gaat het zijn gangetje; lekker op beton met kale muren en niks kunnen vinden omdat alles in dozen zit! Gek word ik ervan en het zal nog wel een dag of 14 duren.

Mijn nieuwe werk bevalt me uitstekend. Veel rustiger en regelmatiger dan de baan die ik eerst had. Alleen wil ik er vanaf deze week wel wat taken bij; de achterstand die er was heb ik weg kunnen werken.

Ja, morgen bloedprikken... Ik zie tegen de uitslag vrijdag op. Het lijkt me vreselijk als die Clomid verdubbeld moet worden. Ik ben werkelijk niet te pruimen (geweest). Ik zit onder de uitslag in mijn hals. Ook die Primolut, da's echt een paardenmiddel.

Ik ben trots op mijn mannetje; normaal doen we het niet zo vaak; hij hecht er niet zo veel waarde aan, maar nu heeft 'ie aardig zijn best gedaan!

15. yake

yake Fanatiek lid

25 jun 2006
    2.791
    0
    0
    Helaas, 50 mg geen effect, volgende ronde 100 mg... :cry:

16. lydia31

lydia31 Fanatiek lid

7 okt 2006
    3.177
    0
    0
    ach liefie,
    die 100 gaan zijn werk wel doen hoor.

houd je haaks.

veel liefs Lydia

17. Nancy

Nancy Bekend lid

21 okt 2005
    558
    0
    0
    Limburg
    Veel succes met de 100 mg.
    Jouw tijd komt ook nog wel.
    Groetjes Nancy

18. Kubus

Kubus Fanatiek lid

6 jul 2006
    4.212
    0
    0
    Zuid Holland
    Howww, wat vervelend om te lezen! Zat je expres in de gaten te houden vandaag en heb zeker aan je gedacht! Heel veel succes volgende maand, ik duim voor je!

Dikke knuffel,
    Liefs!

19. Elvira

Elvira VIP lid

6 okt 2005
    7.494
    0
    36
    Hey Yake,

Ik had al gereageerd per sms, maar hier nogmaals een keer, ik vind het super $%&__ voor je. Ik hoop dat de 100 mg wel aanslaat en ook jij dit jaar een Walvis mag worden.

Liefs,
    Elvira

20. Aldonza

Aldonza Fanatiek lid

16 aug 2006
    2.330
    0
    0
    Noord-Brabant
    Yake meis wat balen dat die clomid niks heeft gedaan....hopelijk gaat de 100 mg wel wat moois laten groeien en zitten jullie aankomende ronde weer in de race.
    Dikke knuffel!

Deel Deze Pagina