hallo ik ben shirley en ik ben 22 weekies zwanger van ons knulletje ik heb een vraag aan meisjes die ook 20weken of langer zijn en die hun kindje ook maar regelmatig voelen..
Ik voel mijn kleine meid ook niet de hele dag door. een keer in de paar uur voel ik haar omdraaien en uitrekken. Als je je knul nog niet elke dag voelt is dat nog geen zorg hoor ze moeten nog erg veel slapen
maar tog maak ik me eige soms bang.. en bij de echo was alles goed alleen echt heel soms voel ik hem een keertje uitrekken ik denk dat ik me eige gewoon een beetje gek zit temaken ik ben zo bang dat ik het verkeert doe:S
Hoi, Wat bedoel je met soms/regelmatig? Het is toch goed als je je kindje soms voelt? Heb je het over per dag? Zoals je ziet ben ik nu 20 wkn en voel mijn beebje wel echt elke dag en dan idd af en toe. Begint wel langzaam meer te worden. Soms trappelt hij/zij een paar minuutjes, dan voel ik weer uren niks, kan ook per dag verschillen. Zolang je je kindje elke dag even voelt is het prima hoor! Ik heb hier ook vaker gelezen dat je je beeb zelfs pas vanaf 28 wkn elke dag moet voelen. Dus maak je geen zorgen! Vlinder
dank je wel! ja ik voel hem wel elke dag.. maar echt regelmatig maar een paar dagen gelede was hij heel erg actief..ik ben nu ook een beetje ziek verkouden enzo ik hoest heel erg veel ik denk dat de baby rustig is door dat ik zo druk ben met niezen en hoesten..
Ik ben zwanger van de 3e en voelde mn kleintje soms ook heel slecht, was volgens de vk normaal maar ik kon het me niet voorstellen, mijn dochters heb ik ook altijd gevoeld en voelde deze wurm al vanaf 11 weken. Maar het kan blijkbaar dus wel haha ben nu bijna 30wk en gaat allemaal goed, hij is heel erg druk.
ja dit is mijn eerste.. en voelde hem al met 18weken.. maar nu sins dat ik een beetje de griep heb voel ik hem heel weinig ik heb ook last van harde buiken en dat heb ik sins een week ik heb het gevoel dat het daar door komt dat ik die kleine niet zoveel meer voel.. en met de echo was ook alles goed gelukkig alleen vind ik het raar dat ik nu nietzoveel van hem voel