Hoesten ( grieperig)

Discussion in 'Gezondheid' started by Annemarie76, Feb 3, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Annemarie76

Annemarie76 Fanatiek lid

Nov 25, 2008
    2,765
    0
    0
    wijkziekenverzorgende
    West-Stellingwerf
    Ik hoest me mn longen soms uit mn lijf.. Dat is wel vaker wanneer ik me verkouden ben.. maar of t zo goed voor mn buik en kruimeltje is.. dat vraag ik me even af..
    Er komt dan nl. nog al wat druk op de buik te staan..

2. verhip

verhip Fanatiek lid

Aug 23, 2007
    1,463
    0
    0
    hier nog een, moet ook ontzettend vaak niezen, wat soms vervelende krampen geeft in mijn onderbuik..Helaas niets aan te doen, behalve goed uitzieken...

3. Annemarie76

Annemarie76 Fanatiek lid

Nov 25, 2008
    2,765
    0
    0
    wijkziekenverzorgende
    West-Stellingwerf
    Dat sowieso, goed uitzieken...
    heb me gisterochtenf ziek gemeld op t werk.. Ik begrijp dat t niet handig is, op een team van 16 als er al 5 uitliggen ( 3 ziek, 1 zw.verlof en 1 om andere reden)
    Voel me zo gammel als wat.. Heb net gedoucht.. ben blij dat ik zit.. ga trouwens net zo lief mn bed weer in.. Maar wacht wel tot de bank vrijkomt, omdat t boven onder de 5 graden is....

4. Latifatje

Latifatje Niet meer actief

hey

ik denk niet dat het veel kwaad kan ik heb een maand geleden ook een flinke hoest gehad zo erg dat zelfs men man zei sebiet hoest je de kleine nog naar buiten haha het enige wat ik had was als ik hevig hoesste dat ik een scherpe steek in men liestreek kreeg men gene zei dat het gewoon men banden waren

5. Mama van Roan

Jul 22, 2008
    56
    0
    0
    Hoi allemaal het hoesten kan absoluut geen kwaad heeft mijn HA mij vanmorgen nog vertelt ik ben net zwanger en omdat ik momenteel goed verkouden ben wou ik toch ff zekerheid.

Share This Page