hallo! kreeg een tip van mijn huisarts tegen de misselijkheid... iedere dag gember eten!!! vers, stemgember... maakt niet uit ik ben er iig alvast mee begonnen liefs female
Ik ben heel blij dat dat voor jouw misschien werkt,maar bij mij..neej hoor de hcg is te strek voor de gember..snik snik snik..
bedankt voor de tip, Ik lust alleen helemaal geen gember. Tenminste voordat ik zwanger werd absoluut niet. Misschien gewoon even proberen. Trouwens een broodje eten in de ochtend neemt de ergste misselijkheid ook wel een beetje af.
Je kunt er ook thee van zetten (gewoon stuk gember in heet water). Maarre ben je ook bekend met de "bijwerkingen" van gember ? Ze zeggen dat je er meer zin in sex van krijgt.......
Ik vind gember dus ook helemaal niet lekker, ik wordt al misselijker als ik daaraan denk. Dus laten wij dat dan maar niet doen. Maar wie weet een goede tip voor iemand anders.....
je hebt ook gembercapsules. vind ik ook goed werken Doe dan altijd wel even mijn neus dicht als ik het potje open maak want jeetje wat stinken die dingen zeg !! uker: Mijn man vindt ze trouwens heerlijk ruiken.
He Kiowa, waar kanje die capsules kopen, misschien kan ik dat probern, met neusdicht, doorslikken hupsakee