Hoe werkt dat bij DHL?

Discussie in 'De lounge' gestart door Sterre82, 15 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Ik heb via mp een pakket kleertjes gekocht en nu is dat via DHL verstuurd. Ik heb een track&trace code gekregen maar daar staat al de hele tijd dat vrijdagavond het pakje bij een servicepoint is gebracht en dat zaterdag om 10.42 het pakje door de chauffeur is opgehaald en naar het sorteercentrum is gebracht.. verder komt er niks nieuws meer.

Hoe werkt dit nou? Er staat dat een pakje binnen 2 a 3 werkdagen wordt bezorgt maar dan 'moeten' ze toch uiterlijk morgen dat pakje bezorgen?

2. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.077
    3.866
    113
    Dat kan hoor, heb ik ook al een paar keer met DHL meegemaakt. Deed er soms wel 5 dagen over tot het een keer bezorgd werd. Ook voor pakjes die ik zelf verstuurde met DHL, die bracht ik op vrijdagavond en werden op woensdag of donderdag eindelijk een keer bezorgd.

3. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Bedankt voor je antwoord maar oh.. oke dus dat kan ook donderdag worden ;) Pff volgende keer dus weer lekker via de tnt dus :)

4. Edge

Edge Fanatiek lid

30 mrt 2009
    4.833
    478
    83
    Vrouw
    Haarlemmermeer
    En bedankt...:p

Ligt er maar net aan hoe de verzender je pakket heeft aangestuurd. Het kan ook makkelijk de volgende dag geleverd worden, maar daar moet voor betaald worden. :)

5. pijman

pijman Niet meer actief

Als het via DHL4you is verstuurd laten ze het gerust een paar dagen liggen. Het is vrij goedkoop en heeft denk ik geen prioriteit ;)

6. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Het is inderdaad via DHLforyou verstuurd.. pff..

Edge: Jij werkt daar? :p

7. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Nou TNT laat ook hier op zich wachten hoor. De verzender had t de 11e op de post gedaan en ik heb nog niks binnen! Bij de track and trace zegt ie dat ie een dag vertraging heeft/had maar dat t dan zooooo lang moet duren..

8. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Míjn pakketje is gelukkig binnen (ok eindelijk)

9. Edge

Edge Fanatiek lid

30 mrt 2009
    4.833
    478
    83
    Vrouw
    Haarlemmermeer
    Hoe raad je het zo :p.

Tja, het is lullig inderdaad als je lang op iets moet wachten. Maar we kunnen ook gerust iets morgen in zuid Zuid-Amerika hebben staan hoor :p:p.

10. Meisjesmama

Meisjesmama Niet meer actief

Za-zo-ma zijn geen werkdagen voor DHL, dus deze dagen komen nog eens bovenop die 2-3 werkdagen. Ik had laatst ook iets via DHL verstuurd, maar om deze reden doe ik het niet meer, omdat mensen daardoor best lang moeten wachten op hun pakket.

Deel Deze Pagina