Ik vind een Y iets heel anders dan een IJ, vandaar dat ik die associatie met ijlen nooit zou hebben. En al was het IJ.L. geweest, zou ik er nog steeds geen moeite mee hebben.
Nou, mocht het een meisje zijn dan ben ík eruit hihi Nu mijn man nog zien over te halen Iedereen bedankt voor de meningen.
Ik vind Yara ook een mooie naam, die hadden wij ook voor een meisje gekozen maar..............we hebben een jongetje gekregen. Vind de betekenis van Yara ook erg mooi, dit betekend het: "prinses" (Engeland), "lente" (Latijns) en "helder licht" (Sanskrit) "waterkoningin"(brazilie)
Yara Lynn vind ik mooi! Het is toch bedoeld als 1e (Yara) en 2e (Lynn) naam? Talisa vind ik maar niks.
Klopt Yara is dan de 1e naam en Lynn de 2e naam. Ik ben ook niet zo wild van de naam Talisa, mijn man noemde deze naam op.
Dit is echt werkelijk te bizar voor woorden!!! Toen ik de eerste keer zwanger was hadden we 2 namen...Y.ara en L.ynn! Maar ons nichtje heet J.alin dus vond dat L.ynn niet kon ... mijn man vond dat de combi wel mooi was, maar vond dus ook dat het niet kon.... Meiske is dus gewoon Y.ara geworden. Nu staat L,ynn op nr 1 hahahahaha zelfde smaak dus!
Yara Lynn Onze dochter heet ook Yara Super mooie naam en krijg vaak nog complimenten dat je de naam niet zo heel veel hoort