we krijgen een zoontje we zijn er super blij mee alleen ik had het gevoel dat er een meisje in mijn buik dus ook al een meiden naam verzonnen ,maar nu dus een leuke jongensnaam kort krachtig apart en het liefst engels we zaten eerst aan Riley te denken maar ik vind dat niet passen bij onze bink Maddox vind ik super maar vind vl niks iemand ideetjes ? alles wat ik vind op internet is het net niet
Hahaha zo herkenbaar, dat had ik ook! Uiteindelijk voor de naam Jack gegaan omdat je die niet zo heel veel hoorde. Nog steeds mijn favoriet. Kort, krachtig en internationaal te gebruiken.
vind ik ook een hele leuke naam Pleun vind ik ook heel mooi maar vl niet dus hebben we gezegd een engelse naam nu nog weten welke, bij de meidennaam had ik meteen zoiets ja dat is het dus mocht er ooit een prinsesje komen gaan we die zeker gebruiken . nog even neuzen op internet
Mijn zoon heet Dean. Vonden we een hele mooie naam en kwam ook niet zo veel voor.. dacht ik.. Tot Dean met 3 maanden naar het kinderdagverblijf ging....toen beek er nog een Dean in zijn groep te zitten! Ik was stomverbaast! Hahaha..
wat moeilijk heb dus echt bijna de hele avond op het internet vertoeft maar kan niet zeggen dat er een naam uitknalt voor onze jongen , Dean is idd een topnaam maar het zoontje van een vriendin heet zo ( beetje lullig ) Flynth zag ik ook voorbij komen maar helaas aangezien ik toch wakker ben ga ik maar even verder zoeken
nigel tyler austin collin boyd eloy calvin ryan raylin jaydie jayden bradley justin denzo ferran floyd gyam gio ivano joas jowie jayven devie devin kjeld kyan kyenzo levi liam jason mason brayden bentley jackson skylar sky noah owin patrick quinten quint yvar tibor zion
Madox klinkt voor mij als een meisjesnaam? Riley en Reece ook trouwens. Maar ja, wat dan? Bradley Tyler Cameron Nathan
Maddox Riley en Reece kunnen voor allebei , tot nu toe vinden we samen Mylo heel erg leuk ik ben meer van de aparte namen en ik vind het ook wel mooi als er een betekenis achter zit . Mick vond ik super totdat vriendlief zei van ja hallo ga je je kind brood noemen dan lol op z'n dialect betekent mik brood hier dus ja daar ga je dan alweer ( het heeft wel een betekenis dan hahaha ) scheelt we hebben nog 19 weken de tijd maar ik vond het wel een fijn idee dat als ik tegen m'n buik praat ook daadwerkelijk een naam kon zeggen
nou gister nog maar eens met vl zitten brainstormen en nederlandse namen zijn ook in de game tot nu toe hebben we Mylo , Bodhi en Dinand maar ik ga nog zeker ff verder neuzen