moeilijk! Romee zo heet mijn zusje en ik vind het een prachtige naam daar heb ik op gestemd. Maar ik vind Milou en Julie ook leuk. Onze dochter heet J.olie (uitgesproken als Sjolie) Jade vind ik ook leuk, maar dan alleen uitgesproken als Djade is wel stoer!
Ik vind Viënne, Milou en Jade (op z'n Nederlands: 'jaaduh' dus) het leukst. Julie en Romee vind ik ook erg leuk, Emilie vind ik ook leuk. Valerie, Madeline en Floralie zijn niet mijn smaak.
Ik vind Viënne erg mooi!Verder vind ik Madeline leuk maar dan gewoon op zijn hollands!Madeleine...Lief..
Madeleine vind ik ook leuk, maar Madeline zouden we ook op z'n Nederlands uitspreken. Maar ik begrijp dat dat dus anders geinterpreteerd wordt.
Ik vind Viënne het leukst (uitgesproken als Vi-jen en niet vie-jen-nuh) hoor je nog niet zo veel en een mooie naam.
Dan vind ik Jade het leukst. (Ik vind 'djeed' dus ècht helemaal niet leuk...vandaar dat ik nog niet gestemd had, voor het geval jullie het zo uit wilden spreken.) Meteen gevolgd door Milou en daarna Viënne.
Viënne de mooiste. Ons dochter haar tweede naam is Viènna Vandaar dan ook mijn voorkeur voor Viënne. Succes.
ik zou dan als schrijfwijze Madeliene kiezen als je het echt op z'n nederlands wil \o krijg je ook geen verkeerde uitspraken onze kraamhulp van zoonlief heet madelein, misschien ook een leuke optie?