Wij hebben drie opties en vriendlief en ik komen er niet bepaald uit. Graag reacties, misschien helpen die ons om de knoop door te hakken. Wat vinden jullie de leukste naam voor ons zoontje? -Jayden -Joaz -Aiden Vriendlief is helemaal verliefd op Joaz, sinds hij de naam zag staan op een Facebook profiel. Ik heb alleen iets van kunnen we het maken om onze zoon net zo te noemen? Het is de naam van het zoontje van een oud collega van mij. Wil haar naam niet 'stelen'... Wat vinden jullie? Andere opties zijn uiteraard ook welkom! Onze dochters heten Luna (uitspraak Loena) en Jasmijn. We houden niet van namen die op uitspraak 'ie' eindigen. Wel zijn we fan van de Y in de naam. Ben benieuwd naar de reacties
Joaz! Bijzonder, vrolijk en niet zo Engels! Vind het ook het best bij de namen van je dochters passen. Jayden vind ik echt te Engels en te populair. Aiden gaat nog wel, maar vind de klank niet zo fijn. Dat een oud-collega Joaz heet zou ik niet zo'n probleem vinden denk ik, een mooie naam is een mooie naam Andere ideetjes: Kian Joah Jonah Sverre Quinten Oscar Sam, Sem Noah Lenn / Len Jibbe Ferre Niek Mels Lev Sepp / Seb Quin Morris Sen / Senn Finn / Flinn Kai / Kaj Sjors Otis, Odis Lennon Teije / Thije Ian Beau / Bo Sef / Zef / Sev / Zev Felix Sten Moos
ik ga voor Joaz! Jayden en Aiden zijn niet mijn smaak en ik vind ze ook niet passen bij de namen van je dochters. En wat betreft ex-collega vind ik geen probleem of jullie en de kinderen moeten elkaar nog heel vaak zien, maar als het alleen nog op fb is kan het best.
Jayden en aiden passen niet bij de namen van je dochters. Joaz nog nooit gehoord, maar dat maakt de naam best leuk eigenlijk.
ik ga ook voor Joaz die past het beste bij jullie dochters naam. en vind Aiden en Jayden een heel ander type naam en heb ze nu ook wel eens gehoord. ken heel wat kindjes in mijn omgeving die Aiden, jayden en Milan heetten. dus Joaz nog nooit van gehoord! en wat betreft een ex collega ach als het alleen maar van facebook is maak het niets uit.
Joaz! Echt leuk! Jayden is op dit moment heel populair, dat vind ik persoonlijk jammer. Aiden, niet mijn smaak.
zoieswo zou ik me niet druk maken of je de naam " jat" van een oud collega. Joaz vind ik namelijk leuk en goed passen bij de namen van je dochterrs. Als deze naam bij jouw en je man op nr 1 staat zou ik zeker voor deze gaan!
Joaz! superstoer met die z! Ligt er ook aan hoe je wil dat het uitgesproken wordt, met een s sneller op zn nederlands, met een z sneller op zn engels Beetje in de trant van Boaz en zoals onze Liam: Chaz
Joaz LEUK! Namen als Jayden, Jaily, Jaidy vind ik echt helemaal niet leuk! Aiden moest ik even aan wennen, kennis haar zoon heet zo, maar nu vind ik het een leuke naam voor een knul. Joaz is toch wel de favoriet voor mij .
Bedankt voor de reacties en stemmen tot nu toe!! fijn dat het volgens jullie niet uitmaakt dat mijn oudcollega haar zoon ook Joaz heeft genoemd. We neigen nu sterk naar deze naam, uiteraard zijn meer reacties en stemmen zeer welkom! Ik vond de opties Joah en Jonah trouwen ook erg leuk Morgenochtend maar even met vriendlief overleggen