Ik vind het ook een leuke naam en kan prima voor een blond haar blauwe ogen meisje. Bij mij staat Yarah heel hoog op het lijstje, maar vriendlief vindt er geen klap aan. Helaas dus...
Ik vind Yara erg leuk klinken en heb geen beeld van een typisch donker of blond kindje bij de naam! Maar Yara, zo heet bij ons in de omgeving een fabriek en daarom vind ik het niet direct een ideale naam!
Ik heb een dochter van bijna 1,5 jaar en die heet Yara! Die heeft schitterende mooie kijkers en word donker blond! En waarom is het een harde naam? Het is maar net hoe hard je het uit spreekt!
Ik vind yara ook niet hard klinken hoor. Vind t stoer en lief net als de namen van m'n andere dochters. We gaan gewoon voor deze naam dank allemaal!
Ik hoorde de naam 5 jaar geleden voor het eerst toen mijn achternichtje deze naam kreeg. Nederlands kindje en blank dus ik vind het juist meer voor blanke kindjes!
ik vind het heel goed kunnen bij een hollands meisje, zeker een naam van deze tijd. Ik ken meerdere meiden die Yara heten, ik vind het een naam die zowel bij een baby, kind, puber en volwassene past. zeker doen hoor!
Ik vind yara een hele leuke naam! Hier had het zo op het lijstje kunnen staan maar mijn man werkt bij een fabriek wat yara heet