Hoi meiden Ben ik weer Van de week een topic geopend over de naam Nova. Daar waren de meningen over verdeeld, al vond het meerendeel m leuk! Nu kwam mijn man met een andere naam: Liz Wat vinden jullie daarvan? Bij mij blijft ie toch steeds hangen en ga m steeds leuker vinden. Misschien nog andere opties in dezelfde richting als Liz? Bedankt!!! Liefs Anna
Hm vind hem niet zo, maar misschien komt dat omdat er in 1 week tijd 2 meisjes met de naam Liz zijn geboren in onze wijk. Vind Nova een stuk leuker!
Super leuk! Hier een meisje van alweer twee jaar rond lopen met deze mooie naam♥ hihi ik ben dus bevooroordeeld
Ik hoorde laatste de naam Lize. Hoor je niet vaak. Een klassieke naam en niet heel modern net als Liz. Ik vind Lize leuker. Liza daarintegen is wel erg populair
Inderdaad, Lize is ook een leuke naam. Ook vlotter en 'zoeter' dan Liz om uit te spreken vind ik. Liz vind ik dan weer meer neigen naar 'Lies'. Raar hoe 1 dom lettertje achter een naam een wereld van verschil kan maken Een vriendin van mij heet Lize, altijd mooi gevonden Een andere vriendin van me is net bevallen van een Lise, vond ik ook wel mooi. Zelfde uitspraak als 'Lize', maar met de s toch weer aparter Moeilijk toch he die namen!!
Zo modern dat ie ordi is? Ik heb zelf hele andere namen in mijn hoofd als ik aan ordi denk maar goed smaken verschillen. Ben trouwens wel heel benieuwd wat jij mooie namen vind aangezien ik eigenlijk in elk namen topic zie dat jij de naam ordi vind haha
Nou helemaal niks haha en het veranderd ook echt niks aan onze uiteindelijke keuze maar vind het wel leuk om te horen wat mensen ervan vinden.
Ik ken zelf een kindje die Liz heet en die noemen we automatisch Lizzy. Zelf vind ik het wel een leuke naam ! Nova vind ik wel leuker