Tussen ons eerste en de tweede kindje vond ik het op zich een fijne pil. Behalve hoofdpijn elke maand, nergens last van. Nu slik ik hem sinds november (na de tweede) weer en baal ik echt van deze pil. De eerste strip was ik de hele strip aan het bloeden en daarna elke keer doorbraakbloedingen gehad. Ik had allerlei kwalen (leken op zwangerschapskwalen) en ben er zelfs mee doorverwezen naar de gyneacoloog. Gelukkig niets te vinden. Nu gaat het iets beter, maar zodra ik de pil wil doorslikken krijg ik tijdens de tweede strip doorbraakbloedingen. Zonder anticonceptie kan ik meer vertrouwen op mijn eigen cyclus. Slik hem nu nog puur omdat we nog niet zeker weten of we een derde ukkepuk zouden willen.. Ik denk dat het dus heel wisselend is bij iedereen, wat de bijwerkingen zijn. Overigens wordt deze pil wel afgeraden bij mensen waar trombose in de familie voorkomt, maar volgens mij wist je dat al wel.. En als je deze ook slikt tegen pukkeltjes: ik heb wel meer pukkels door deze pil! Ik hoop dat jij deze pil net als mijn eerste keer gaat ervaren, want dan is ie fijn