Kan je een menstruatie overslaan met de pil ?

Discussion in 'Anticonceptie' started by Pluisjee, Feb 18, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Pluisjee

Pluisjee Fanatiek lid

Mar 15, 2012
    4,592
    20
    38
    Female
    Noord Holland
    Ik slik de pil. Nu moet ik heel erg zeggen dat ik hem soms vergeet en later in neem. Heb ook tegen mijn man gezegd je moet me effe helpen herinneren want ik vergeet hem soms gewoon. Het zit gewoon niet meer in mijn systeem na ruim 3 jaar.

Dit is na de bevalling de 4e pil strip. Elke keer werd ik netjes na de laatste pil ongesteld ongeveer 3/4 dagen later. Ik ben nu 5 dagen later maar nog niet ongesteld :(
    Zwanger lijkt mijn stug , heb pcos en bijna geen eisprong van mijzelf. Alles kan natuurlijk zeker omdat ik wel eens te laat de pil heb genomen. Zou ook hartstikke welkom zijn maar liever nog even wachten. Nu snap ik heel goed dat jullie geen glazen bol hebben en kunnen zeggen ja je bent zwanger of nee je bent niet zwanger :p
    Stomme is vanacht en vanochtend had ik giga buikpijn. Werd er wakker van en was helemaal misselijk ervan. Ik snel maandverband in gedaan denk wordt ongesteld (kan nog geen tampons in na de bevalling :(). Maar geen krampen meer en geen bloed.

Mijn vraag is meer : kan je een menstruatie overslaan in de stopwerk ?

2. Emilie69

Emilie69 Niet meer actief

Sinds de geboorte van mijn dochter, alweer bijna 7 jaar geleden, slik ik de pil (een lichte pil: Yazz). Ik heb in al die tijd misschien 5 keer een menstruatie gehad. Ik maakte me er ook wat zorgen over, maar gyn zegt dat door de pil mijn baarmoederslijmvlies blijkbaar niet opbouwt en dus ook niks afgestoten moet worden. Lekker handig dus voor mij! :D
    Emilie

Share This Page