Bloedproppen van minstens 5 cm!

Discussion in 'Anticonceptie' started by mounia, Dec 31, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mounia

mounia Fanatiek lid

Aug 15, 2007
    4,194
    35
    48
    Female
    Nederland
    Hey meiden,

Een vriendin van mij is sinds mei 2009 aan de pil.
    Ongeveer 2 weken tot de laatste pil in de strip kreeg ze doorbraakbloedingen, afgelopen maandag heeft ze haar laatse pil geslikt en heeft dus nu haar stopweek.

Ze heeft nu alleen héle ernstige bloedingen, met klonten van minstens 5 cm!En ze zijn ontzettend donker van kleur, ze heeft ook het gevoel dat ze ze eruit moet persen.
    En ze heeft veel pijn.

Ik hoop op reacties!

Alvast bedankt meiden, liefs Mounia

2. Umm85

Umm85 VIP lid

Jun 17, 2007
    26,310
    248
    63
    Female
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Zou de dokter even bellen!
    Misschien dat niet goed werkte (gezien de doorbraakbloedingen) en is dit een miskraam?

3. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

Oct 12, 2007
    6,168
    1
    0
    on the moon
    Mee eens!!je weet nooit wat er aan de hand is,gelijk naar een huisarts hoor!

4. mounia

mounia Fanatiek lid

Aug 15, 2007
    4,194
    35
    48
    Female
    Nederland
    Bedankt voor de reacties!

Maar het zou wel raar zijn als het een miskraam is toch?
    Ze is sinds een aantal maandjes aan de pil.

En raden jullie aan nu per direct huisartsenpost of tot maandag wachten?

5. ingef

ingef VIP lid

Aug 30, 2009
    5,619
    1
    0
    NULL
    NULL
    ik zou zo snel mogelijk gaan! dit is niet normaal en zeker niet in combi met pijn...

hoe is het nu?

6. mounia

mounia Fanatiek lid

Aug 15, 2007
    4,194
    35
    48
    Female
    Nederland
    Ze gaat maandag contact opnemen met de HA, het gaat nu ietsjes beter.

7. Chipske

Chipske Fanatiek lid

Dec 13, 2008
    1,044
    0
    0
    Hallo mounia, fijn dat ze voor de zekerheid naar de dokter gaat!
    Wat goed mogelijk is, is dat haar baarmoederslijmvlies dermate dik is (geweest) dat het lichaam dit niet in 1 cyclus af kan breken.
    Ik heb hier ervaring mee. Mijn menstruaties zijn ook met hele grote bloedstolsels en ik heb ook vaak bloedingen tijdens een cyclus.
    Is ze pas met de pil begonnen? Dan kan het zijn dat haar lichaam alsnog het overtollige slijmvlies op deze manier probeert kwijt te raken. Mijn baarmoederslijmvlies is ook extreem dik en ivm het vele bloedverlies en heftige pijnen moet ik nu ook de pil tijdelijk gaan slikken, om bovenstaande te reguleren.
    Ik hoop dat de oorzaak voor je vriendin mag meevallen en dat ze snel verlost is uit haar onzekerheid. Succes ermee!

8. mamabeer

mamabeer VIP lid

Mar 28, 2007
    6,229
    0
    36
    mama
    thuis
    ik zou ook zeggen> zo snel mogenlijk naar de dokter...klinkt niet echt gezond. En zwanger kan altijd ik heb ook 2 kindjes door de pil gekregen het kan zijn dat ze een zwaardere pil nodig heeft of hetzelfde probleem als mij heeft dat geen een pil werkt en ze niet weten waarom...ze denken nu zelfs aan een allergie voor iets wat er in zit omdat ik bijna overal allergisch voor ben.

9. Chipske

Chipske Fanatiek lid

Dec 13, 2008
    1,044
    0
    0
    Hallo Mounia, hoe is het met je vriendin? Heeft de huisarts haar kunnen geruststellen/behandelen?

Share This Page