Wie kan mij helpen. Ik heb enore klachten als ik aan de pil zit. Ik had altijd microgenon 30 en die bevat al niet heel erg veel hormonen. Is er nog een lichtere pil? En zo ja wat zijn de ervaringen? Een andere optie? Als ik er niet uit kom wil ik eventueel nog wel nuvaringen gebruiken, maar zal niet mijn eerste keus zijn. GEEN SPIRAALTJES! die tip hoef ik niet want die wil ik echt niet. Ik heb een uur geleden, na enorme problemen, mijn koperspiraal verwijderd. Een mirena wil ik ook niet na ik deze gehad heb.
Je zou op www.anticonceptie.nl kunnen kijken en anders zou ik denk ik gewoon even met de huisarts overleggen. Wat voor klachten heb je dan met je huidige pil?
Met de laatste pil die ik geslikt heb had ik bijna continu last van migraine aanvallen en de eerste 2 tot 4 dagen van de stopweek was ik zo ziek als een hond..
Ahaa, dat had ik zonder pilgebruik. Toen kreeg ik ook microgenon 30, dat ging tijd goed. Toen minder, nu Yasmin pil. Nu heb ik in de stopweek, paar dagen voor mijn bloeding vaak migraine, maar soms ook niet. Misschien moet jij dan inderdaad een nog lichter pil hebben en volgens mij kom je dan uit op een minipil.. Maar misschien kun je toch beter je HA ff bellen.
hopelijk helpt je pil! ik had een beetje hetzelfde gevoel als ik dit zo lees van je, maar ik ben overgestapt op de NuvaRing en ik voelde me in hoog tempo een stuk beter. Ben er helemaal blij om en ik voel hem niet zitten (ook niet tijdens de sex)
ik had ook erg last van de hormonen. met de Nuvaring was dit echt 90% verbeterd!! ik kan m je echt aanraden hoor. dus mocht de Yaz niet bevallen....
Ik kan ook niet tegen de pil. Ik heb 5 jaar implanon gehad en dat beviel perfect. Plus dat je nooit ergens aan hoeft te denken...ik vond het super!