Ik ben in de eerste week de pil vergeten, precies op de dag dat we sex hadden. In principe is het allemaal niet een groot probleem, als ik zwanger ben is dat geen drama, maar natuurlijk wel handig om te weten! Maar moet ik nu testen? En zo ja, wanneer? Ik zit nu inmiddels op de 2e dag van de stopweek, en nog geen bloeding. Normaal wel na 2/3 dagen in de stopweek, maar ik ben nog niet zo lang weer begonnen met de pil, dus weet het niet precies.
Als je maar 1 pil vergeten bent, ben je in principe gewoon nog beschermd geweest, ook in de eerste week. Maar als je zeker wil zijn, kun je natuurlijk even een test doen. Ik ben ook regelmatig de pil vergeten en heb nooit een test gedaan zolang het maar 1 pil was en niet meerdere achter elkaar
Eylem, ja maar op het doosje staat het dus anders... Na 1 keer vergeten in de eerste week is er al een kans. Misschien komt het omdat ik een vrij lichte pil heb? Ik weet het ook niet precies. Maar goed, ik wacht het nog even af (nog steeds geen bloeding) en test dan volgende week wel ofzo! Bedankt!
Hier bij Youri de pil vergeten!! 1 pil maar!! en in de eerste week!! Dus de kans is er wel degelijk Succes meis!!
dat is niet waar. een pil vergeten in de eerste week is het grootste risico op zwangerschap. als je op tijd begint aan een nieuwe strip en de eerste week goed slikt, dán pas is de kans minimaal. dus week 2 en 3 vergeten is minder erg. ik heb dit 3 jaar terug gehad en moest van de ha ter plekke een test doen, dus bij hem in spreekkamer. juist die eerste week moet je goed slikken! ik zou zeker testen Gentle! 19 dagen na de seks kan dat.
Nee hoor, dat is niet waar! Je bent dan op je vruchtbaarst en als je in de eerste pilweek een pil bent vergeten kan je wel zwanger zijn. De kans op een zwangerschap in je tweede of derde week is wel een stuk kleiner!!!!