Vraagje over de pil en menstruatie.

Discussion in 'Anticonceptie' started by Missy29, Dec 5, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Missy29

Missy29 Bekend lid

Feb 6, 2010
    729
    4
    18
    Naar boven verhuisd.
    Hoi dames,

Ik heb even een vraagje, ik slik sinds 2 weken de pil. Microginon 30 (al staat er op het doosje Levonorgestrel/Ethinylestradiol). Maar sinds ik de pil slik heb ik al druppelend bloedverlies en nu sinds een week lijkt het gewoon een echte menstruatie te zijn. Heb er ook een beetje menstruatiepijn bij in de rug en buik.

Ik ben bijna 6 weken geleden bevallen van mijn dochter en heb hierna eigenlijk wel constant gebloed en gedruppeld. De huisarts zei dat ik dus eigenlijk nog geen echte menstruatie heb gehad, maar dat ik gewoon al aan de pil moest gaan beginnen.

Weten jullie of het normaal is, als je tijdens het pilgebruik ongesteld wordt en moet ik dan eigenlijk de pil gewoon doorslikken (wat ik nu wel doe) tot het einde van de strip? Of zou ik nu moeten stoppen met de pil omdat ik dus menstrueer?

Alvast bedankt voor de reactie's.

Liefs Missy.

2. cherie

cherie VIP lid

Oct 18, 2009
    5,757
    0
    36
    als je hem al 2 weken slikt zou ik hem nu doorslikken tot je stopweek en dan stoppen.
    vrij normaal dat je in de eerste maand met de pil nog constant een btje vloeit.

3. Missy29

Missy29 Bekend lid

Feb 6, 2010
    729
    4
    18
    Naar boven verhuisd.
    Bedankt voor je antwoord Cherie. Ik slik de pil inderdaad nog door, alleen is het dus zo, dat ik niet een beetje vloei maar de laatste paar dagen echt extreem veel vloei.

Had 3 dagen geleden zoveel bloedverlies (met stolsels), dat ik maar kraamverband ging gebruiken en zelfs die moest ik om het half uur verschonen omdat hij dan echt helemaal vol zat en ik anders door zou gaan lekken. Ik ben die avond ook erg naar geworden, duizelig en gewoon een heel slap gevoel.

Zondag neem ik de laatste pil in van deze strip, dan heb ik mijn stopweek. Hoop niet dat het bloeden dan nog erger gaat worden.

Share This Page