ik slik de minipil ivm borstvoeding, nou las ik dat soms de menstruatie uit kan blijven door de pil. hoe is dit bij jullie?
Bij de oudste heb ik deze pil iets van 9 maanden (lees strips) geslikt en misschien drie keer maar minimaal gevloeid (lees 3 tampons per keer ofzo) Bij de tweede 6 maanden minipil gehad en vier keer heel heftig gevloeid, veel heftiger dan mn "normale" pilongesteldheden. Echt dat ik om de anderhalf uur een nieuwe tampon moest omdat het anders een "bloedbad" was. Dus ja hier heel verschillende ervaringen.
sommige zullen me voor gek verklaren maar mn zoontje is nu 1 en inmiddels zou ik mn menstruatie wel weer terug willen. Heb er zelfs overna gedacht om te stoppen met de pil om te kijken of hij dan terug komt of dat het door de borstvoeding komt
Bv kan er ook voor zorgen dat je menstruatie weg blijft, maar waarom zou je ongesteld willen zijn ? (Gewoon nieuwsgierig hoor, vind t vreselijk namelijk om ongesteld te zijn haha)
hahaha ik begon niet voor niets met dat sommige me voor gek zullen verklaren. en ik weet inderdaad dat bv ook kan zorgen dat mn menstruatie weg blijft. ik zou het inmiddels wel weer willen worden omdat ik dan weer "normaal" voel. Dat ik weet dat alles het nog doet. snap je? Ik heb nooit ergens last van gehad als ik ongesteld werd/was dat helpt mischien ook wel dat ik het niet vervelend zou vinden als het terug komt. gisteren samen met vriend besloten om te stoppen met de pil, dus ben benieuwd. ( ook omdat er in de gebruiksaanwijzing staat dat je minder zin in vrijen kan hebben, dat was voor hem de grootste reden )
Dochter is hier inmiddels al bijna 8. Met een tussenstop van ongeveer 1,5 jaar (waarin ik nuvaring gebruikte) slik ik dus ongeveer 6,5 jaar de cerazette ( minipil) en in die tijd zijn mijn menstruatie's op 1 hand te tellen! Geef er nu natuurlijk geen borstvoeding meer bij