Op 9 februari ben ik bevallen van een zoon. Op 18 maart ben ik begonnen met Microgynon 30 de pil die ik ook voor de zwangerschap gebruikte voor die tijd hebben we condooms gebruikt bij het vrijen. Op 1 april begon ik lichtjes te vloeien ik de bijsluiter gelezen en las dat je de eerste maanden een bloeding buiten de stopweek kan krijgen, echter sinds 3 april is lichtjes vloeien overgegaan is heftig vloeien (sorry voor de details) denk aan kleine stolsels en veel bloed voel bij het opstaan uit bed en van de bank het eruit lopen Nu zit ik in de stopweek dat betekend dat ik nu al ruim 1 week vloei en dus in de stopweek nog eens zal vloeien pfff heb er nu wel genoeg van inmiddels! Ik voel mij verder wel okee geen buik of rug pijn lichte kramp in mijn buik zo nu en dan wel wat lichte hoofdpijn. Wie heeft dit ook en hoort dit wel?ik heb dit nooit eerder gehad ( ik heb naast dit mannetje nog 2 grote dochters) dus ben eerder na een bevalling met de pil begonnen. Ik hoor graag jullie ervaringen!
Ik herken je verhaal helemaal. Ik ben in november bevallen en ben begin deze maand pas begonnen met de pil microgynon 20.. op de eerste dag van mijn menstruatie. Ik heb toen 6/7 dagen donkerbloed verloren en nu al ruim een week helderrood.. dus ik zit er nu inmiddels al 2 weken mee te kijken. Ik ben hiervoor ook al bij de ha geweest omdat ik er ook vreselijke pijn bij heb maar ze zegt dat het waarschijnlijk gewoon een doorbraak bloeding is dus ik denk dat het gewoon volkomen normaal is
Maar hoelang mag dat duren?wat heeft de ha gezegd tegen je? Ik zit nu in mijn stopweek dus ben weer mega aan het vloeien met stolsels en al wordt hier een beetje flauw van pffff. Moet woensdag weer starten met de pil en wil afwachten tot vrijdag wordt het niet minder dan ga ik contact zoeken met de ha.