Wie heeft de laatste voeding eraf, en hoe ziet jullie schema er nu uit? Hoeveel flessen van hoeveel cc krijgt jou baby?
dhani zit meestal op vijf flessen van 180 cc + 6 schepjes ( 200cc) Het komt ook wel eens voor dat hij maar op vier flessen uitkomt..dan zit er ook een fles tussen van 210 + 7 schepjes.. zn eerste fles is rond 8 uur en de laatste krijgt hij tussen 7 en half 8 's avonds na zn badje.. Daartussen verschilt het..ene keer krijgt hij na drie uur volgende fles..soms na 2 1/2 uur..maar ook wel is na 4 1/2 uur..hangt helemaal van Dhani af hoeveel hij slaapt
Yassir krijgt 6 flessen per dag van 180cc en soms 210cc. Hij krijgt nog steeds nachvoeding . Ach manlief doet snachts en sochtends vroeg voeden . Zo heb ik alle energie voor me beed overdag!
Joey krijgt nu sinds een week eindelijk 5 flessen per dag ipv 6. Hij krijgt nu 200cc per fles gemiddeld om 06:00, 09:00, 13:00, 17:00 en dan krijgt hij de laatste nog steeds om 23:00... anders is hij nog vroeger wakker
Ik zit al een tijdje op 4 flessen van 180/6 en af en toe 210/7. Ligt eraan of ze nog wil. De eerste fles krijgt ze meestal rond 9 uur, 2e om 1 uur, 3e om 5 uur en de laaste rond 8 / 9 uur weer.
Evi mag als ze wil naar 4 flessen, en dan een potje groente en een potje fruit, maar haar laatste fles om een uur of 9 haalt ze gewoon de nacht niet mee! Wie kent dat ook en wat hebben jullie toen gedaan?
Vraagje hoe doen jullie dat, maken jullie je beeb wakker voor een voeding of juist niet? Ikzelf wacht altijd tot ze zelf wakker wordt of krijgt ze straks vanzelf een echt ritme. Het verspringt nu elke dag. Groetjes Nicol
Nicol, ik heb Iman ook nooit wakker gemaakt voor een fles, behalve als er overdag meer dan 4 uur tussen zaten. Ik voed sowieso op verzoek en niet op tijd. Iman heeft zelf een ritme ontwikkeld! De laatste fles maak ik haar trouwens niet wakker voor, die geef ik haar in het donker en dan direct terug naar bed.
ik denk dat je goed naar je baby met kijken wat bij hem of haar past. Deborah zit nu op 5 voedingen per dag. De eerste rond half 6 en de laatste rond 23:00. Ik maak haar voor de laatste voeding wel wakker en meestal is ze nu al wakker en zit ze te wachten totdat ik kom.
Ik maak Joey ook nooit wakker, hij heeft inmiddels ook zelf zijn ritme ontwikkeld, al zit er wel eens een half uurtje tot een uurtje verschil in. Hij komt niet zelf voor de fles van 23:00, ik geef hem net als sweetangel die fles in het donker en leg hem dan meteen weer terug in zijn bedje. Als ik hem de fles om 23:00 niet geef redt hij het niet de hele nacht
Ik heb Evi gisteren voor het eerst om 21.00 uur wakker gemaakt en een fles pap gegeven, en ze heeft het tot 5 uur volgehouden! Tussendoor wel een paar keer haar speentje gegeven, maar pas om 5 uur flesje. Goed he?
Nou precies, ik heb Tessa nu 2 keer wakker gemaakt voor de laatste voeding omdat er 7 uur tussen zat, maar anders had ik dat ook niet gedaan. Ik denk ook dat het weinig nut heeft want als ze nog geen honger heeft drinkt ze ook niet goed. Groetjes Nicol