Ik test al 3 dagen Gister en eergisteren licht positief en vandaag dan toch maar een digitale gedaan en ja hoor : 1 -2 Zwanger !!! YAY Na 9 jaar MMM had ik in April 2014 mijn eerste positieve test in handen, helaas is die zwangerschap geëindigd, 2 dagen na het stoppen met Utrogestan kreeg ik wat bruine bloedverlies de rest volgde enkele dagen later ... miskraam kwam op 6 weken op gang .... Nu met mijn dokter afgesproken dat ik zo ie zo mocht ik zwanger zijn tot 12 weken de Utrogestan bolletjes mag blijven gebruiken. Ik hoop dat dit me een goed en veilig gevoel blijft geven en ik me niet zo druk maak op weer een miskraam. Ik hoop zo dat dit ons wonder word en blijft !
Wow cicey, wat een mooi nieuws..! Ik duim voor je dat dit keer alles goed blijft gaan! En ik hoop voor mezelf dat ik jou snel mag volgen!! Hopelijk kan je toch genieten!!
Proficiat! Lekker genieten zoveel het kan en proberen dit los te zien van vorige keer. Niet stressen, althans proberen Heel veel succes
Dank jullie wel... Ik probeer er echt van te genieten, maar is nog zo pril natuurlijk en wil niet al te blij zijn .. klinkt gek misschien .. maar pfff Heb zojuist HA gebeld of het mogelijk is om de eerste weken iedere week bloed te prikken om te kijken of mijn HCG wel mooi op blijft lopen. Ook hierdoor hoop ik mezelf wat zekerder te voelen ... en dat ik kan blijven genieten Maar goed, ik weet het nog niet of dat mogelijk is, ik mag tussen 14 en 14.30 terug bellen.
Even een kleine update hier ... Vorige weke bloed laten prikken op HCG en had als waarde 1163. Afgelopen vrijdag een echo gehad, en wat een verrassing er zaten 2 vruchtzakjes. Was nog te vroeg om wat meer te zien. Gister weer bloed laten prikken en HCG is nu 13631 dus goed gestegen. Voel me lekker eigenlijk niet echt ergens last van behalve dat ik snel moe ben. Volgende week donderdag 7 augustus weer een echo, hopen dat we 2 hartjes zien kloppen.
Gaaf zeg! En wat fijn dat je HcG zo goed stijgt. Dat is in ieder geval al heel mooi. Nu je volgende echo mooie hartjes Succes!