Ik dacht dat het begonnen was...

Discussie in 'De bevalling' gestart door Arre, 11 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Arre

Arre Lid

10 sep 2007
    23
    0
    0
    Rotterdam
    Ik ben helemaal in de war. Ben nu 39+2 weken zwanger van de 2e. De eerste bevalling begon met het breken van de vliezen en na 2 uur kreeg ik weeën en binnen 4 uur was onze zoon er. Ik ben dus extra op mijn hoede nu.
    Gisteren heel de dag geen trek en af en toe kramp. Tussen 16-17 uur werden de krampen heftiger en dacht nu is het begonnen.
    Gewacht tot manlief onze zoon uit de Creche had gehaald en zij hebben gegeten (ik had geen trek). Onze zoon maar laten logeren bij opa en oma want de krampen kwamen toch wel terug.
    Van 20-21 ook weer veel krampen, nog wel uit te houden maar dit was anders dan harde buiken of voorweeen (dacht ik). Toch maar even gaan slapen leek mij wel handig.
    En nu, heel de nacht geslapen wel af en toe wakker geworden maar het valt mee.
    Nu weer honger en dus ontbeten.
    Kortom lang verhaal maar ik vrees dat het loos alarm was...
    Maar weer afwachten en straks onze zoon maar weer ophalen (gelukkig wonen opa en oma 2 straten verder).

Ik ben nu wel onzeker geworden. Vorige keer ging het allemaal zo snel dat ik uiteindelijk thuis bevallen ben omdat ik ziekenhuis niet haalde dus misschien ben ik nu te veel gefocusd dat het weer snel gaat gebeuren???

2. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    wat jammer meid dat het niet doorgezet is of vals alarm was, maar dat zal vast niet lang meer duren dan. gewoon alert blijven en probeer rustig te blijven, al snap ik dat je onzeker kunt zijn, maar volgens mij is dat bij jou helemaal niet nodig na die eerste bevalling.

succes met de allerlaatst loodjes!

3. louloutje

louloutje Actief lid

23 mei 2007
    190
    0
    0
    Ik ben nu 40 + 4 dagen, ook aan het wachten op de tweede. De eerste kwam met 40 +1 dag. Heb al een paar weken het gevoel dat het begint, maar ieder keer loos alarm. Afgelopen dinsdag op controle geweest bij VK, 2 cm ontsluitng, baarmoedermond voor 75% verstreken. Ze heeft meteen gestript. En ja hoor na 2 uur begonnen de weeeen. Helaas zijn deze na een warm bad weer helemaal stil komen te liggen, en ben ik nu nog steeds aan het wachten...
    Terwijl ook iedereen om mij heen heeft gezegd dat deze echt de 40 weken niet zou halen hoor!... Zo zie je maar weer. Word alleen helemaal gek van het wachten.

4. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Oh meiden succes! Ik ben nog niet zo ver, maar het is ook mijn angst om weer over tijd te gaan!
    De oudste is met 41+5 gehaald en aangezien dat met een ks was, zijn ze nu een stuk terug houdener met inleiden. Dus ik hoop dat deze uk wel eerder komt, want nog langer dan 41+5.......:$

5. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    sterkte meid :( je hoort vaker dat bij je bij een 2e veel vaker 'gepest' wordt door voorweeen.
    Op ons maand-forum indertijd waren er heel wat mama's die télkens weer dachten dat het écht begonnen was.

En ook ik zelf.. Een uur lang weeen om de 5/6 minuten... en ineens was het gewoon weer kláár pfff.. en dat met 40+2 ofzo. Erg frustrerend.

Ik ben uiteindelijk ingeleid met 41 weken. Enig voordeel daaraan is dat je wel weet waar je aan toe bent (hoewel het zelfs toen nog ineens onverwachts snel ging ;) )

Deel Deze Pagina