Hallo, Dit is mijn tweede ronde. Eerste ronde duurde 49 dagen en ik zit nu in de tweede ronde op 47ste dag. Is het zo dat als je aan ontpillen bent dat de cyclussen wel minder worden?? dus dat het steeds terug loopt? Ik wil graag testen maar mijn vriend zegt test nou maar pas als je verder bent als de eerste ronde! dus moet ik nog 3 dagen wachten. Heeft hij gelijk?? Heb nog geen voortekenen van de ongestelheid.!!???
het kan dat je cyclus steeds wat minder lang gaat duren maar dat hoeft niet, ik geef je vriend wel gelijk en ik zou ook nog wachten maar dan maar 2 dagen,hihi, ik duim voor je meid!!
Ik zou idd ook nog ff wachten. Het hoeft niet zo te zijn dat je cyclus korter wordt. Wacht nog een paar dagen, en anders om de week testen. Of je wordt ongi, of je krijgt een pos. test. Succes!!
Ik zou denk ik wachten met testen tot langer dan de vorige keer. Veel succes met wachten en ik ga voor je duimen. Piglet
Nou, Als je net als ik ben, wordt die cyclus alleen maar raar langer. Ben nu net ongi na 49 dagen. voorheen netjes 28 dagen. Je kan dus al raden hoeveel zwangerschapstesten er bij mij doorheen zijn gegaan.
@Leeuwen 77 Je kunt het beste je langste cyclus aanhouden of je gem. cyclus berekenen... Good luck...