Hallo dames, Ik heb een (stom) vraagje. Ik ben nu bezig met de 3e pilstrip (Stederil 30) wat ik door aan het slikken ben, kan schijnbaar geen kwaad en had geen zin in mn ongesteldheid. Nu ben ik alleen sinds een week echt enorm emotioneel. Steeds huilen om alles en over elk ding kan ik uitvliegen Ik voel gewoon echt dat ik vol hormonen zit zeg maar. Is dit normaal doordat je misschien teveel hormonen zo binnenkrijgt of komt dat door een andere reden?
Ik weet niet hoever je in de strip bent? Maar ik zou echt een pauze week inlassen. Ik heb het ook weleens gedaan maar dan echt omdat het niet anders kon (bijv. met vakantie,al ziek zijn e.d.) maar ik slikte hem nooit meer dan 1x door (2 strippen aan elkaar door slikken) 3 x lijkt me ook niet echt fijn en goed voor je. Is er verder geen moeglijkheid op een zwangerschap? Daar zou ik eigenlijk ook wel even over nadenken,en een testje doen om voorzichtig te zijn
ik zou maar gewoon stoppen met doorslikken... 3 strips achtereen doorslikken is ook veel... 2 strips zou kunnen maar 3.... je lichaam reageert natuurlijk ook erop...je stelt je ongesteldheid uit.... tja, misschien een testje doen ?? voor de zekerheid... ik kan trouwens na 1 strip niet doorslikken...na een paar dagen wordt ik gewoon ongesteld...
Ik had dat ook.. Ik heb jaren terug de microgynon 30 doorgeslikt, 2 keer ging prima, maar als ik het langer deed werd ik vaak humeurig. Dus dat deed ik alleen als het echt niet uitkwam (ivm vakantie)
Ah oke, ja denk zelf ook dat het door het doorslikken van de pil komt. Weet eigenlijk wel zeker dat ik niet zwanger ben maar voor de zekerheid maar even n testje besteld op internet en als die binnen is zal k m wel eens doen. Moet nog eigenlijk n week de pil pakken tot de stopweek maar nu las ik dat het ook niet erg is om iets eerder te stoppen voor de stopweek. Weten jullie dit?
ik heb precies hetzelfde gehad had hem ook drie of vier keer doorgeslikt...ik heb mijn hele 'cyclus'/lichaam overhoop gehaald dus ik raad het niemand meer aan. Werd er na de derde strip humeurig van, gevoel van ongesteldheid (terwijl het niet zo was) etc. Gevolg is nu dat ik de pil weer gewoon per strip slik maar het gevolg is ook dat ik niet ongesteld word omdat mijn hele lichaam in de war is en ik dus elke keer weer in onzekerheid zit.....zucht..had ik het maar nooit gedaan.