Hey.. Heb ook een andere topic aangemaakt vorige week (kan zware pijnmed. pil beinvloeden). Maar zit toch nog even met een vraag.. Ik vermoed dat ik zwanger ben.. Moet eigenlijk nog de pil slikken vanavond, maar ben hem gisteravond vergeten. Vanavond zou dan de laatste zijn.. Zou het uitmaken dat ik hem gisteren niet heb ingenomen?? Of zeggen jullie: afwachtem of er wel een doorbraak komt, of niet? Heb nl. sinds gisteravond, lekkage uit de (.)(.) (was ook bij de zwangerschap van mijn jongste, 5 dagen voor een posi-test) Ben enorm misselijk en blijf spugen. Tepelhof is donkerder (aldus mijn vriend) Borsten zijn wat groter en zeer gevoelig, normaal nooit. etc. Zondag had ik getest, maar dat was volgens mij nog te vroeg.. Wanneer zouden jullie gaan testen?? Volgens mijn berekening, moet ik donderdagavond op zijn laatst de doorbraak hebben, als ik de pil die ik gisteren ben vergeten, en die van vanavond niet inneem er vanaf haal. Wat zouden jullie doen?
Ben tot dusver 1 mini-druppel bloed verloren. Dus het is tot dusver niet zoals ik had verwacht, qua vloeien ofzo.. Wil proberen om nog tot vrijdag te wachten.. Maar weet niet zo goed wat het verstandigst is.. Zondag was de test negatief (moest officieel nog een week). Herken dit ook bij de laatste zwangerschap.. Dinsdag test negatief, en zaterdags positief.. Met ook 1 dag bloedverlies (ook in etappes, en stopte continu weer, om daarna weer wat te verliezen, en weer stoppen etc.).
geen bloed geeft moed zeggen we dan en wat is nou 1 druppeltje toch? ik vind het iedergeval knap van je dat je nog even wilt wachten
Tsja, zou toch maar even nog een keer testen. Desnoods met de clear blue digitale of anders even langs de huisarts gaan... Als je zondag hebt getest zou het nu alweer hoger moeten zijn dus mij lijkt het de moeite wel waard? Vandaag nog een keer en anders vrijdag of zaterdag nogmaals oid, tot je er zeker van bent/goed ongesteld bent geworden? Je zorgen maken is ook niet goed!!
volgens mij krijg je met een zwangerschap tijdens pilgebruik toch een doorbraakbloeding, omdat dit namelijk geen ECHTE menstruatie is ik zou nu gewoon even testen
ik had alweer getest ben daar veel te nieuwsgierig voor kan dat niet zolang afwachten.. ben benieuwd of je al weer getest hebt??
ben benieuwd of je alweer getest hebt?? als je een doorbraak bloeding hebt gehad en denkt nu hoef ik niet te testen; toch doen! een menstruatie na een pil strip (of een halve) is een opgewerkte bloeding en zegt werkelijk niets over een mogelijke zwangerschap
Hey, Had een lange tijd niet gekeken.. Ik heb donderdag getest, was een vage 2de streep te zien. Ook geen bloeding gehad tot die tijd.. 2 dagen later, zaterdag dus, in 1x flinke bloeding + buikkrampen.. Ook nog getest, maar was nu omo-wit. Denken nu beide aan een (v)mk. Symptomen zijn ook in 1x weg.. Balen stiekem wel een beetje.. Maar het Is goed zo.. wie weet wat de zware pijnmed. Wel niet had aan kunnen richten. En gezien de rugklachten weer verergeren is dit denk ik toch het beste van moeder natuur.. Dank jullie wel voor jullie meeleven..
Ikzelf gebruik microgynon 30 Heb sinds vandaag het gevoel dat er wat in mijn buik rondzwemt Ook geen pijn in mijn borsten wat ik normaal wel heb Al een tijdje het gevoel zwnager te zijn nog geen testen gedaan Ik ben helemaal van het padje af want het is niet de bedoeling nog een kindje te krijgen Heb al 2 dochters en een tweeling druk genoeg dus Maar voel echt wat bewegen durf niet eens te testen
@Springboon: spijtig van je (waarschijnlijk) vmk maar wat je ook zelf zegt, met zware medicatie is het misschien het beste. @Gemke: testen! dat is de enige manier om uit de onzekerheid te komen.
Hoelang blijf je eigenlijk navloeien bij een (v)mk?? Ben vorige week maandag gewoon aan de pil gegaan, en is toen 1 dag gestopt ( op dinsdag).. Nu verlies ik sinds woensdag óud' bloed (bruin-verlies). Niet extreem veel, maar toch wel een paar druppels per dag.. Is dat Normaal?? Ondanks dat ik nu aan de 2de week ben van de pil(strip??)