Ojeee....

Discussion in 'Anticonceptie' started by Joytjuhh, Mar 7, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Joytjuhh

Joytjuhh Actief lid

Nov 18, 2009
    421
    2
    18
    Verzekeringsadviseuse
    Omgeving Bollenstreek
    Hallo meiden,

Ik heb iets stoms gedaan :( Ik ben de eerste week een pil vergeten, maar die heb ik de volgende dag wel meteen,toen ik er achterkwam, ingenomen. Alleen ik ga normaal altijd rond een uur of 10 savonds naar bed en ik kwam er de volgende ochtend om 11 uur pas achter!

ik heb de dokter gebeld, deze vertelde mij dat er niet zo veel kans was dat ik hierdoor zwanger zou kunnen worden (omdat het maar een uurtje verschil is....) en dat condooms gebruiken ook niet echt noodzakelijk was, ik had tenslotte de rest van de weken daarvoor de pil correct ingenomen.

Vorige week waren mijn kindjes allebei ziek en was het bij ons een chaos in huis en ben ik weer een pil vergeten, maar die heb ik 6 uur na dat ik hem normaal inneem ingenomen dus dat kan volgens mij niet zo veel kwaad (Toch?!)

Eigenlijk was er allemaal niet zo veel aan de hand, tot dat ik van de week last van mijn tepels kreeg... (in mijn vorige 2 zwangerschappen ook heeeel erg gehad) en last van mijn buik (opgezet en gevoelig, zurend) en ik de hele dag een zurend gevoel in mijn onderrug heb, moooooeeeee ben (maar dat kan ook door mijn zieke kindjes komen...;))

Vorige maand ben ik 4 dagen voor mijn laatste pil ongesteld geworden en ben dit een volle week geweest en nu dit.... Zou ik zwanger kunnen zijn? Ik moet nog 3 dagen de pil slikken en ik weet dat ik me dit allemaal kan verbeelden maare ik word nu toch wel een beetje onzeker...

Sorry voor het lange verhaal... moest het even kwijt!

Liefs!

2. Joytjuhh

Joytjuhh Actief lid

Nov 18, 2009
    421
    2
    18
    Verzekeringsadviseuse
    Omgeving Bollenstreek
    BTW: Ik zou best nog heel graag een wondertje erbij verwelkomen maar nu eigenlijk nog even niet... mijn dochter is pas 5,5 maand....

3. Hanna Mom

Hanna Mom Fanatiek lid

Jan 28, 2011
    1,235
    1
    38
    NULL
    NULL
    Ik zou gewoon de pil nog wel die 3 dagen blijven slikken, maar je kunt ook wel een testje doen natuurlijk he. Wanneer je wel gaat bloeden, weet je natuurlijk nog niks, want het is een doorbraakbloeding en niet een menstruatie. Ik zou dus sowieso wanneer je strip is afgelopen, even een testje doen. Dan weet je het tenminste zeker!

4. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

Oct 14, 2010
    16,553
    3,058
    113
    ja ik zou ook voor de zekerheid testen.. je weet nooit

5. Joytjuhh

Joytjuhh Actief lid

Nov 18, 2009
    421
    2
    18
    Verzekeringsadviseuse
    Omgeving Bollenstreek
    Dankjulliewel! :) ik ga zeker even testen, ik denk zelf dat er niets aan de hand is hoor... naja dat hoop ik eigenlijk een beetje... :)

Het zo aan de andere kant ook wel weer erg leuk zijn maar wel een beetje snel!;)

@MamaChantal: Oei... ik lees net je onderschrift... Ik duim voor jullie dat alles meevalt/goed komt!

Liefs!

6. Joytjuhh

Joytjuhh Actief lid

Nov 18, 2009
    421
    2
    18
    Verzekeringsadviseuse
    Omgeving Bollenstreek
    Nog 3 dagen voor dat je kunt testen! Spannend! :D

7. Hanna Mom

Hanna Mom Fanatiek lid

Jan 28, 2011
    1,235
    1
    38
    NULL
    NULL
    Haha, ja heel spannend. Denk dat ik te vroeg ga testen hihi, kan de drang niet weerstaan ;).
    Jij wel?

8. Joytjuhh

Joytjuhh Actief lid

Nov 18, 2009
    421
    2
    18
    Verzekeringsadviseuse
    Omgeving Bollenstreek
    haha ik kan het me voorstellen ja! :D Bij mijn dochter moest ik me ook inhouden om niet meteen te gaan testen, ik hoefde gelukkig maar kort te wachten want de 2 pilloze maand was ik zwanger :p

Ik hoop dat het raak is voor je!

Ik ga nog heel even afwachten denk ik.... Kijk ik wil wel graag nog een 3de (mijn man iets minder...) maar dit zou wel heel snel zijn!

Liefs!

9. surf

surf VIP lid

May 21, 2007
    14,595
    1
    36
    Noord-Holland
    ik zou toch wel alvast testen en niet je strip afwachten, want volgens mij raden ze aan dat als je zwanger wordt tijdens pilgebruik meteen te stoppen met het slikken van de pil... dus mocht je toch zwanger zijn, kan je het beter zo snel mogelijk weten...

10. noname

noname Bekend lid

Aug 18, 2008
    679
    0
    0
    ik sluit me aan bij surf.....probeer alvast een kruidvattest?!

11. Joytjuhh

Joytjuhh Actief lid

Nov 18, 2009
    421
    2
    18
    Verzekeringsadviseuse
    Omgeving Bollenstreek
    Hai meiden!

Bedankt voor het mee denken :D Helaas is het zo dat ik pas heeel laat positief test als ik zwanger ben. Bij mijn dochter pas 1,5 week na NOD ;)

Ik moet me nog even een paar dagen beheersen en dan ga ik testen.... ik ben wel inmiddels gestopt met de pil! :)'

ik ben benieuwd!

Liefs!

12. Alita

Alita Niet meer actief

hey meid!!

wat een situatie......maar eigenlijk heb je de pil altijd optijd geslikt dus als je nu zwanger bent zijn jullie echt erg vruchtbaar hahahaha....

Ik heb zelf ook een tijdje terug gedacht zwanger te zijn omdat ik een pil was vergeten....
    Nu voelde ik van alles en misschien was het wel gewoon omdat ik vermoedde zwanger te zijn...

Maar waarom nu niet testen en dan gewoon dalijk weer beginnen met de pil, anders ben je straks helemaal niet meer veilig.

13. Joytjuhh

Joytjuhh Actief lid

Nov 18, 2009
    421
    2
    18
    Verzekeringsadviseuse
    Omgeving Bollenstreek
    Hey Cindy!

Alles goed met je meisjes? :D

Ik moest toch mijn stopweek in dus ik begin, als ik niet zwanger ben, gewoon weer na 7 dagen met de pil (dit klopte volgens de dokter...)
    Ik heb natuurlijk (;)) last van allerlei klachten maar omdat ik met mijn dochter ook heel laat positief teste moet ik gewoon ff mijn stopweek afwachten. Het is natuurlijk een onnatuurlijke cyclus dus ik zou echt niet weten vanaf wanneer ik moet testen! Jij een idee?

Liefs!

14. Kiwi08

Kiwi08 Fanatiek lid

Oct 30, 2008
    1,169
    0
    0
    spannend!

15. Alita

Alita Niet meer actief

:Dsuper:D

Ja dan is het in principe normaal, alleen is het nu moeilijk om te zeggen dan of je eventueel zwanger bent lijkt mij..
    Ik zou de dag voordat je weer met de pil begint even testen?

En wat zegt je gevoel erover?

16. Joytjuhh

Joytjuhh Actief lid

Nov 18, 2009
    421
    2
    18
    Verzekeringsadviseuse
    Omgeving Bollenstreek
    Ohw Super :D Wat worden ze snel groot he... pff vind het zo hard gaan! Danaë word alweer bijna 6 maanden!

Heb een opgeblazen gevoel, last van mijn borsten, ik zie weer aders over mijn borsten lopen (of is dat nog van de zwangerschap van Danaë ;)?!) Last van mijn rug, lichte ongi krampjes maar niet die gene die ik normaal heb als ik ongesteld moet worden, steekjes in een van mijn liezen... Veel pukkeltjes... Veel plassen... Moe... NOEM HET MAAR OP... maarja het zijn allemaal dingen waar je ook last van krijgt als je ongesteld word :p dus ik zou het echt niet weten!
    Ik wacht het gewoon maar af... meer kan ik toch niet doen ;)

Bedankt voor het meedenken! ik wacht dinsdag even af!~

liefs!

17. Alita

Alita Niet meer actief

ja snel he hier ook bijna 6 maandjes...en ze krijgt haar eerste tandje:$hahaha

Ja het lijkt allemaal wel van een zwschap maar kan ook idd vabn ongi zijn he

18. Joytjuhh

Joytjuhh Actief lid

Nov 18, 2009
    421
    2
    18
    Verzekeringsadviseuse
    Omgeving Bollenstreek
    Wow! Lekker snel met der tanden :D
    Daar heeft onze kleine meid nog geen last van.... wel van overmatig kwijlen maar daar houd het bij op ;)

Tnx voor het advies en ik hou je op de hoogte!

Liefs

19. Alita

Alita Niet meer actief

spannend.....ik weet dat jij het niet erg zou vinden dus hoop toch wel voor je dat je zwanger bent meid!!

20. Joytjuhh

Joytjuhh Actief lid

Nov 18, 2009
    421
    2
    18
    Verzekeringsadviseuse
    Omgeving Bollenstreek
    Stiekem zou ik het ook wel heel leuk vinden hoor... ;)
    Maar wel ERG snel! Hahaha

Liefs!

Share This Page