Model: Corsa Bouwjaar: 1995 - 1997 Brandstof: Benzine Kilometerstand: 100.000 - 150.000 km Carrosserie: Hatchback (3/5-deurs) Transmissie: Handgeschakeld Kleur: Rood Merk: Opel Model: Corsa Bouwjaar: 1996 Carrosserie: Hatchback 3-deurs Brandstof: Benzine Gewicht: 850 kg Kleur: Rood Vermogen: 44kW Cylinderinhoud: 1389cc Km stand is ongeveer 114000 , apk tot mei 2008 , heeft 4 nieuwe banden en sportuitlaat , auto is in zeer goede staat en een zuinige auto goedkoop wegenbelasting circa 45 euro per kwartaal... kan de fotos helaas niet in album plaatsen volgens mij is er een storing bij interesse pb me even
heb een babybag van het merk premaxx , is niet gebruikt omdat mijn dochter het niet prettig vind erin , heb het wel een keer gewassen... de kleuren zijn rood , oranje , paarse... kan de fotos niet plaatsen volgens mij is er een storing ... bij interesse pb me even Edit moderator: ik heb je berichten samengevoegd
gelieve niet te uppen, als je advertentie nog niet verdwenen is naar de 2de pagina. Zie ook volgende link http://www.zwangerschapspagina.nl/viewtopic.php?t=52690